Den er der næste ( billede )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Altså hvis testen er positiv i aften går det jo en 24-36 timer) mener jeg det er inden ÆL finder sted.

Og sæd kan jo leve i dig i op til 5 døgn.

Jeg vil sige at hvis i har sex de næste 2 dage burde du være dækket ind.

Ok så må vi jo gøre det hvis den skal være der tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Har tagede to teste idag i morges !! Og den er stadig negativ Krys  Finger for den snart er der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Jeg ville nok sexe de næste par dage hvert fald 

Har taget nye teste idag og de er Tadic negativ har lagt billede ind af dem!!! mener at jeg først skal have det den 19 

Anmeld

17. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Har taget nye teste idag og de er Tadic negativ har lagt billede ind af dem!!! mener at jeg først skal have det den 19 

Altså... jeg kunne ind imellem ikke teste 100% positiv på ÆL test, selv om min gyn kunne se jeg havde æl.. Så jeg ville hoppe i kanen uanset 

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså... jeg kunne ind imellem ikke teste 100% positiv på ÆL test, selv om min gyn kunne se jeg havde æl.. Så jeg ville hoppe i kanen uanset 

Ok så gør jeg det 

Anmeld

17. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja de er negative i hvert tilfælde. Men jeg brugte æl teste i to cykluser da jeg prøvede at blive gravid, og jeg fik aldrig nogen positiv. Kan selvfølgelig være jeg bare ikke fangede det rigtig tidspunkt, men vi sexede bare 3 gange om ugen. ca. Hver anden dag, så er man sikker på at ramme æl det vil jeg anbefalde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.