Det er ikke fair!!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
6 svar
3 synes godt om
16. juni 2013

1234rj

har fået min mens... tre dage før blodprøve.. Vi var lige begyndt at tro på det!! Det slet ikke fair.. Ved ikke hvad skal sige, gøre eller skive.. Havde bare lige brug for at komme ud med det.. Kæresten er til fodbold kamp og er først hjemme om 3 timer :-( men vi må op på hesten igeGeorg igennem endnu et ivf forsøg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

tweety2060

1234rj skriver:

har fået min mens... tre dage før blodprøve.. Vi var lige begyndt at tro på det!! Det slet ikke fair.. Ved ikke hvad skal sige, gøre eller skive.. Havde bare lige brug for at komme ud med det.. Kæresten er til fodbold kamp og er først hjemme om 3 timer :-( men vi må op på hesten igeGeorg igennem endnu et ivf forsøg. 

Er HELT enig, kender følelsen.... Det var det jeg kunne skrive i sidste uge!!! Så kender alt til følelserne, fortvivlelsen, vreden, frustration, sårbarheden m.m
Skriv endelig hvis du har brug for mere luft!!!

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

16. juni 2013

Putomanen

Det er bare pisse hårdt, uforståeligt og uretfærdigt, når det ikke lykkes.
Husk at give dig tid til at være ked af det, skuffet og vred, og lav noget godt for dig selv.

Anmeld

17. juni 2013

1234rj

tweety2060 skriver:

Er HELT enig, kender følelsen.... Det var det jeg kunne skrive i sidste uge!!! Så kender alt til følelserne, fortvivlelsen, vreden, frustration, sårbarheden m.m
Skriv endelig hvis du har brug for mere luft!!!

Mange tak! 

For at det lykkeds for jer, næste gang. 

Anmeld

17. juni 2013

1234rj

Putomanen skriver:

Det er bare pisse hårdt, uforståeligt og uretfærdigt, når det ikke lykkes.
Husk at give dig tid til at være ked af det, skuffet og vred, og lav noget godt for dig selv.

Ja.... 

Vi har bestilt en ferie, så vi kan få et lille pusterum :-)

Anmeld

17. juni 2013

Putomanen

1234rj skriver:

Ja.... 

Vi har bestilt en ferie, så vi kan få et lille pusterum :-)

Det lyder som en rigtig god ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.