Hvornår mærkede i tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Hvornår kunne i mærke på kroppen at i var blevet gravide? Og hvilke tegn havde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Hvornår kunne i mærke på kroppen at i var blevet gravide? Og hvilke tegn havde i?

Uge 6 begyndte jeg at få kvalme og ret mange ligamentsmerter. Men vidste ikke jeg var gravid før uge 6, så havde jeg vidst det før kunne det være jeg havde lagt mærke til tegnene tidligere. 

Tror du, du er gravid?

Anmeld

16. juni 2013

Sahara82

Uge 6 begyndte jeg at få kvalme og ret mange ligamentsmerter. Men vidste ikke jeg var gravid før uge 6, så havde jeg vidst det før kunne det være jeg havde lagt mærke til tegnene tidligere. 

Tror du, du er gravid?

Anmeld

16. juni 2013

EKBJ

Anonym skriver:

Jeg mærkede det nok allerede da jeg var en 5-6 uger henne, men slog det hen fordi jeg sagde til mig selv "jeg kan sgu da ikke være gravid"??? En dag på efterskolen blev jeg SÅÅ syg at jeg brækkede mig dagen lang, bare jeg rejste mig så stod det ud af mig. Blev hentet og dagen efter tog jeg en test. Den var TYDELIGVIS positiv! Det vidste sig så at jeg var 13. uger henne :-) 

Tænkte så tilbage, og mine bryster var faktisk også blevet større og ømme! + manglende MENS selvf. 

Anmeld

16. juni 2013

modesty

Uge 7-8 cirka. Kvalme og ømme bryster.

Anmeld

16. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

6+ fik jeg ømme bryster og blev ENORMT træt og kunne sove hele tiden 

Anmeld

16. juni 2013

Disarobi

4 dage efter befrugtningen, altså 2+4!! Kunne simpelthen genkende den fornemmelse jeg får i underlivet, lidt a la menstruationssmerter, da det var fjerde gang på kort tid. Sagde til min mand jeg var 95% sikker, og den var altså god nok!!! Ømme bryster var næste tegn og så kom kvalmen efterfulgt af opkast indtil uge 20 -SKØNT!!!!

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Bihsberg skriver:

4 dage efter befrugtningen, altså 2+4!! Kunne simpelthen genkende den fornemmelse jeg får i underlivet, lidt a la menstruationssmerter, da det var fjerde gang på kort tid. Sagde til min mand jeg var 95% sikker, og den var altså god nok!!! Ømme bryster var næste tegn og så kom kvalmen efterfulgt af opkast indtil uge 20 -SKØNT!!!!

Jeg har nemlig også en underlig fornemmelse i maven som stikken, mens agtig trykken i underlivet. Og jeg får en mild kvalme af og lidt. Ikke så tit men måske en gang om dagen.
Og jeg er jo ikke andet end 2+3 hvis den altså er der hvilket jo er enormt tidligt.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Tror du, du er gravid?

Jeg har en lille fornemmelse at jeg er det. Jeg har stikken og lidt trykken i underlivet og en mild kvalme af og til. Ikke så tit men måske en gang om dagen.

Anmeld

16. juni 2013

AMtrier

Anonym skriver:

Da jeg var ca 3+2 havde jeg en del udflåd og sagde til min mand at jeg troede jeg var gravid. Dagen efter fik jeg en voldsom halsbrand og tog en test midt på dagen, og testede så positiv allerede 3+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.