Tillykke
(kan man vel godt sige?) Det er bare dejligt, når man endelig er enige om, at tidspunktet er rigtigt - selvom det her var ham, der måtte vente på det 
Vi har prøvet lidt over et halvt år nu, og selvom man hver måned håber og tror, så har jeg stadig "usikre" tanker, som du kalder dem. Jeg har lært at acceptere dem, for jeg tror egentlig, at de fleste har dem, på et eller andet plan. Det er jo en stor omvæltning i livet, så det er vel helt naturligt at være lidt usikker.
Jeg har talt rigtig meget med min kæreste om det, da jeg særligt er bange for at ende som enlig mor. Han har forsikret mig om, at han altid vil være der for sit/sine børn, ligemeget hvordan vores forhold udvikler sig.
Der er selvfølgelig også tankerne om, om man er god nok, bliver en god mor, kan klare det, osv. Men mon ikke det kommer helt naturligt, når man står der, med sit barn i armene? Vi er jo lavet til at få børn og med lidt sund fornuft, skal det nok gå. Det tror jeg i hvert fald på 
Attituden fra familien kan jeg godt nikke genkendende til. Hans familie spørger til, hvornår der kommer en lille én på trods af, at vi ikke har fortalt dem, at vi prøver. Vi har ikke fortalt det, da vi (jeg) netop ikke ønsker, at de spørger og presser på på den måde 
Hold da op, det blev lidt langt med en masse ævl, men håber alligevel, du fik lidt ud af det