tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
2 synes godt om
15. juni 2013

DianaRJS

har set alt for meget film...!

vågnede op på sofaen efter at være faldet i søvn med Andreas.... hmm så langt nåede vi efter en hård dag med masser af leg i naturen men i hvert fald der vågnede jeg op, af den mærkeligste drøm jeg nogensinde har haft, og bare måtte dele!!!!

´Jeg er jo gravid med tvillinger, og drømte den ene var en " mutant baby" den blev født uge 14 (som jeg er i nu) men ikke på normalvis.. .nej den kravlede sku ud af navlen på mig Efterfulgt af at være på størrelse med en baby på 9 mdr.   og da baby var en månede gammel på størrelse med en teenager

Seriøst tror jeg har set for mange film med overnaturlige ting på det sidste... og gud hvor er det langtid siden jeg er vågnet op grinende

andre der har haft disse " sære" drømme under deres graviditeter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

UnderStjernerne

DianaRJS skriver:

vågnede op på sofaen efter at være faldet i søvn med Andreas.... hmm så langt nåede vi efter en hård dag med masser af leg i naturen men i hvert fald der vågnede jeg op, af den mærkeligste drøm jeg nogensinde har haft, og bare måtte dele!!!!

´Jeg er jo gravid med tvillinger, og drømte den ene var en " mutant baby" den blev født uge 14 (som jeg er i nu) men ikke på normalvis.. .nej den kravlede sku ud af navlen på mig Efterfulgt af at være på størrelse med en baby på 9 mdr.   og da baby var en månede gammel på størrelse med en teenager

Seriøst tror jeg har set for mange film med overnaturlige ting på det sidste... og gud hvor er det langtid siden jeg er vågnet op grinende

Har haft en næsten identisk drøm. Her var jeg også omkring uge 14-15 stykker, og drømte altså at baby kom ud af skulderen på mig. Og så havde den lige en lille, spids hale med sort tip! 

Tror det er ret normalt at have sådanne.. mærkelige drømme  Det er ihvertfald hvad jeg bilder mig selv ind 

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

UnderStjernerne skriver:

Har haft en næsten identisk drøm. Her var jeg også omkring uge 14-15 stykker, og drømte altså at baby kom ud af skulderen på mig. Og så havde den lige en lille, spids hale med sort tip! 

Tror det er ret normalt at have sådanne.. mærkelige drømme  Det er ihvertfald hvad jeg bilder mig selv ind 

hahaha er glad for jeg ikke er den eneste der er "unormale"

var simpelthen flad af grin da jeg vågnede

Anmeld

16. juni 2013

Bshizzle

Sikker da en sær drøm.. 

Jeg drømte utrolig meget i min sidste graviditet! 

Mange mærkelige ting lige fra fodbold (som jeg hader!) til at jeg stod og vaskede op med en baby 

heldigvis glemte jeg hurtig alle mine drømme da jeg vågnede 

Anmeld

16. juni 2013

Mama1304

Hehe sikke da en drøm 

Anmeld

16. juni 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

I sidste graviditet drømte jeg at jeg fødte en kat.. Vågnede ved at jeg klaskede manden arrigt på armen og skældte ham ud for at være en kylling.. Hvordan fande n han kunne finde på at give dem kattespærm på OUH.. Om han ikke kunne få den op at stå.. Da jeg fik forklaret min drøm skreg han af grin og tøffede ud og lavede morgenmad.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.