Og følte mig så chokeret da jeg vågnede!
I min drøm var jeg vred. VIRKELIG vred! RASENDE! Og jeg kan desværre ikke huske hvad over. Men det der var frygteligt var, at jeg i drømmen, blev ved med at skubbe til min datter

Jeg skubbede og skubbede hende, og hun græd, og jeg var ligeglad. Og så gik jeg videre til min kæreste, som jeg slog, skubbede, gav lussinger. Og så vågnede jeg så!
Hvorfor drømmer jeg sådan noget!?!? Hvad betyder det? Jeg kunne ikke DRØMME OM at gøre nogen fortræd, og da slet ikke dem jeg elsker! Bare tanken om at skubbe til min datter er næsten nok til jeg render ud og kaster op, fordi tanken er så frastødende!
Men grunden til jeg rigtig blev ked af det var, at jeg kunne genkende følelsen af vreden. Altså så vred kan jeg blive nogen gange - for eksempel en sjælden gang imellem hvis kæresten og jeg skændes (gør vi ALDRIG foran ungerne), eller hvis jeg bare er kørt helt ned på søvnunderskud og begge unger ikke vil sove, men bare råber, larmer, hopper op og ned. Men jeg vender altid vreden indad! Jeg går højst ind og råber i en pude, hvor ingen ser det, jeg kunne ikke i min vildeste fantasi finde på at gøre noget udad, og da slet ikke på min kæreste eller børn!
Men hvorfor drømmer jeg så det lort? Jeg tror jeg er så ked af det fordi jeg kan kende følelsen, men ikke reaktionen.. så kan jeg bare ikke forstå hvorfor jeg reagerer i drømmen som jeg aldrig ville gøre i virkeligheden!
Anmeld