Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aya har godnat-tisset på potte for første gang her til aften !! Wuhuuu, min lille nullerpige er så dygtig Hun var ikke til at skyde igennem bagefter ... indtil der var gået 10 min og hun kom til at lave en pøl ude i mormor/morfars entré fordi hun ikke nåede ud på badeværelset igen... Der blev hun altså ked ad det Stod bare og kiggede ned ad sig selv, med tårer i øjnene og sagde "åh nej, åh nej, nej, nej, nej" Jeg sagde det var ok, begyndte at tørre op, hun trak bukserne på og sagde bestemt "Aya sove" - nu var det nok, hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Aya har godnat-tisset på potte for første gang her til aften !! Wuhuuu, min lille nullerpige er så dygtig Hun var ikke til at skyde igennem bagefter ... indtil der var gået 10 min og hun kom til at lave en pøl ude i mormor/morfars entré fordi hun ikke nåede ud på badeværelset igen... Der blev hun altså ked ad det Stod bare og kiggede ned ad sig selv, med tårer i øjnene og sagde "åh nej, åh nej, nej, nej, nej" Jeg sagde det var ok, begyndte at tørre op, hun trak bukserne på og sagde bestemt "Aya sove" - nu var det nok, hihi
Åååårh, tillykke med det!! (kan man ikke godt sige det? ) Og hvor lyder hun altså bare SÅ sød!!!!
emmagirl skriver: Åååårh, tillykke med det!! (kan man ikke godt sige det? ) Og hvor lyder hun altså bare SÅ sød!!!!
Jo, det synes jeg godt man kan sige Så tak for det, hihi
Hun er sgu også meget sød - men hold da op der er knald på. Hele tiden. Hver dag
Ja ... Igår var første gang på potten og idag er hun så begyndt slå kolbøtter Det må være en idé fra vuggestuen, for vi har ikke øvet med hende... Men underligt hvis hun kan huske det, hun har holdt fri fra onsdag ...
hautecouture skriver: Ja ... Igår var første gang på potten og idag er hun så begyndt slå kolbøtter Det må være en idé fra vuggestuen, for vi har ikke øvet med hende... Men underligt hvis hun kan huske det, hun har holdt fri fra onsdag ...
Glemte lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128