Regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
8 svar
1 synes godt om
15. juni 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Åh.. Jeg havde en super godt regnslag til vores gamle barnevogn, det var dog uden insektnet, men det kunne virkelig holde vognen tør, selv om det stod ned i stænger  Men men.. det blev væk, da vi flyttede i hus - det er jo nok røget ud ! Jeg har så fået et regnslag og det er bare elendigt!!!! Regnen går simpelthen lige igennem

Det er ikke så tit jeg bruger det, for den står delvist under et halvtag, men hvis det blæser, slår regnen ind på vognen

Kan I ikke anbefale et godt regnslag - helst med insektnet.

Barnevognen er en Scandia med liggemål på 98 cm, hvis det er relevant

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Troldemommi

Taco78 skriver:

Åh.. Jeg havde en super godt regnslag til vores gamle barnevogn, det var dog uden insektnet, men det kunne virkelig holde vognen tør, selv om det stod ned i stænger  Men men.. det blev væk, da vi flyttede i hus - det er jo nok røget ud ! Jeg har så fået et regnslag og det er bare elendigt!!!! Regnen går simpelthen lige igennem

Det er ikke så tit jeg bruger det, for den står delvist under et halvtag, men hvis det blæser, slår regnen ind på vognen

Vi har et regnskab fra Odder og den er ikke helt tæt så jeg kigger lige med  Vil gerne have et nyt

Monica 29+3

Anmeld

15. juni 2013

Lunae

Herhjemme har vi afprøvet et utal af regnslag, både billige og dyre og synes virkelig at det generelt er mega dårlig kvalitet!

Vi har nu et fra Gaia og Co og det er guld værd!

Anmeld

15. juni 2013

gonefishing

Taco78 skriver:

Jeg har lige købt et sort m stjerner fra smallstuff. Købt på hoppeloppe.dk
Det er både til barnevogn og de store klapvogne. Jeg er super glad for det.
Det er med insektnet som man så kan tage af

Anmeld

15. juni 2013

FrkZier

Taco78 skriver:

vores fra BabyDan er ELENDIGT!! jeg kom ud til en barnevogn hvor der lå flere liter vand nede i! - er glad for jeg tog Isaak med ind på cafeen og ikke efterlod ham i barnevognen!

Anmeld

15. juni 2013

LSM

Monica P skriver:

Vi har et regnskab fra Odder og den er ikke helt tæt så jeg kigger lige med  Vil gerne have et nyt

Monica 29+3

Sjovt jeg synes mit Odder er helt perfekt, regnen praler af som små perler

Anmeld

15. juni 2013

Troldemommi

LSM skriver:

Sjovt jeg synes mit Odder er helt perfekt, regnen praler af som små perler

Hahaha det er først nu jeg ser der står regnskab og ikke regnslag  Vi har et par gange prøvet at Johanne var blevet våd imens hun sov i barnevognen, men det har måske noget at gøre med blæsten også 

Monica

Anmeld

15. juni 2013

Bshizzle

Kigger lige med.. 

Vi har prøvet 3 forskellige.. Og det sidste regnslag vi har nu er det mest elendige!!! 

Lod den stå én nat hos DP, og heldigvis var Nicolai syg og jeg ville bare hente vognen hos hende.. 

Ser så der er en STOR vandpyt i vognen!! 

(Heldigvis er det en ekstra vogn.. Men alligevel)!. 

Anmeld

15. juni 2013

LSM

Monica P skriver:

Hahaha det er først nu jeg ser der står regnskab og ikke regnslag  Vi har et par gange prøvet at Johanne var blevet våd imens hun sov i barnevognen, men det har måske noget at gøre med blæsten også 

Monica

Hahaha og jeg ser det først nu du siger det
Ja det kan da tænkes,, synes hvertfald mit er super, når jeg tager det af ryster jeg det og så er det næsten allerede helt tørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.