skoldkopper.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2013

wmillapigenw

min søn har desværre fået skoldkopper, og han er ret plaget af dem, skriger ofte i vindesky og vrider sig fuldstændigt. han er smurt ind i den creme man kan købe og har fået pernodil når det er værst. men han har dem os i munden og det resultere i han faktisk intet spiser og hvis han prøver ja så ofte skriger han med det samme.

så har i gode ideer til hvad man kan gøre for det ikke klør så meget?

og omkring munden?

tak på forhånd forsat god lørdag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Øv, stakkels lille dreng. Her havde Elina det for nogle uger siden, det var ikke sjovt.

Hvis han er hårdt angrebet, skulle du måske tage ham til lægen. Det vigtigste er jo væsken, så vand, mælk evt. meget tyndt saftevand. Hvis han har dem i munden, kan det være at en sodavands is kan bruges, det hjalp hos min den store pige.

God bedring.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

15. juni 2013

wmillapigenw

Chrizta skriver:

Øv, stakkels lille dreng. Her havde Elina det for nogle uger siden, det var ikke sjovt.

Hvis han er hårdt angrebet, skulle du måske tage ham til lægen. Det vigtigste er jo væsken, så vand, mælk evt. meget tyndt saftevand. Hvis han har dem i munden, kan det være at en sodavands is kan bruges, det hjalp hos min den store pige.

God bedring.

vi var ved lægen igår, men det var det ikke så slemt som det er idag, han gider desværre ikke have sodavands is det for koldt for ham, kan en sjældent gang få ham til at drikke koldskål, men ellers drikker han da fint

men tak for svar

Anmeld

16. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
wmillapigenw skriver:

min søn har desværre fået skoldkopper, og han er ret plaget af dem, skriger ofte i vindesky og vrider sig fuldstændigt. han er smurt ind i den creme man kan købe og har fået pernodil når det er værst. men han har dem os i munden og det resultere i han faktisk intet spiser og hvis han prøver ja så ofte skriger han med det samme.

og omkring munden?

Ja, det er ikke så nemt når de har den alder, bliver lidt nemmer når de forstår en og kan tale med en.

Godt at han gerne vil drikke, for væsken er det vigtigste. Mad kan han bedre undvære. Du kan evt. Prøve lidt yoghurt.

Håber snart det vender og hvis han er hårdt ramt burde han ikke få det igen i det mindste :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

17. juni 2013

Pinkrose

wmillapigenw skriver:

og omkring munden?

Hej min datter havde også så mange og ku slet ikk finde ro og slappe af, og efter 5 dage uden søvn fik hun antihistamin hos lægen som tog kløen og det hjalp rigtig meget !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.