Vis jeres spædbarn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

hautecouture

Nadia&Daniel skriver:

Tak  Elsker at kigge billeder igennem (det var også svært at begrænse sig 

Tak for en skøn tråd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

M (:

FrkZier skriver:

'sjovt' du siger det- kiggede lige og tænkte, gud var han virkelig SÅ lille? men ja det siger billederne haha :p

men han er lækker både som spæd og nu den lille (nu knap så lille) hjalte

Ja, det er fuldstændig vildt den udvikling, der er sket! Han er virkelig blevet stor omend han stadig er lille i forhold til andre 3 mdr. babyer.. 

Anmeld

16. juni 2013

M (:

mulle85 skriver:

det går også bare pludselig rigtig hurtigt med dem, synes det første år flyver afsted!

Ja, før vi ser os om, er de 1 år, og det er tilbage på arbejdsmarkedet! 

Anmeld

16. juni 2013

M (:

Rikke2404 skriver:

Årh en bette mand han var som nyfødt Men hvor er han da bare søøøøød altså! 

Ja, han var bare en lille bitte nus! Og hvor har jeg da allerede glemt, hvor lille han var! På de første 3 mdr. har han mere end fordoblet sin vægt! 

Anmeld

16. juni 2013

M (:

Aagaard skriver:

Nej, min blev faktisk bare værre! sådan nogle lækre unglinger!

- hvad kan slangen i næsen? jeg kan se at der er en anden hvis lækre baby også er be-slanget og så blev jeg nysgerrig

Jeg går ud fra at den "anden lækre baby, der er beslanget" er min, så vil da lige sige tak for komplimenten

Det er en sonde, fordi han de første dage havde ustabilt blodsukker, og pga. for tidlig fødsel ikke var i stand til at spise nok. Derfor fik han lidt hjælp på sonden de første 5 døgn (:

Anmeld

16. juni 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Det her er lige det eneste jeg har på computeren, men det er også mit yndlingsbillede. Hun er helt ny og er lige blevet genoplivet og så er man jo lidt sej

Genoplivet? 

Anmeld

16. juni 2013

morethanperfect

De første 2 er med Oscar ...

De andre er med Noel ..

Sjovt som alle blir skruk af denne tråd .. Jeg tænker : Godt mine børn ikke er spæd mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2013

AnthonsMor

M (: skriver:

Her er Hjalte, som nu er lige godt 3 mdr. (: Billederne er fra hans første par dage.

Det sidste billede er fra igår

Hvor er og var han bare en lækkermås! Og sikke lille han var da han blev født, ih lille skid

Anmeld

16. juni 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Hvor er og var han bare en lækkermås! Og sikke lille han var da han blev født, ih lille skid

Ih, tusind tak søde! 

Ja, han var lille bitte, men det kunne jeg slet ikke se dengang; det kan jeg først nu!  

Men han kom jo også en måned før "bestilt", så det er jo ikke så underligt, at han var et lille nips (2725 gram og 49 cm - i dag, 14,5 uge gammel, 5500 gram og 63 cm (!!!)).. 

Anmeld

16. juni 2013

Ditte-3

har desværre ik på computerne af de 3 store men her er af den mindste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.