Vis jeres spædbarn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

FrkZier

M (: skriver:

Tusind tak!  Havde allerede glemt, hvor lille han var!

'sjovt' du siger det- kiggede lige og tænkte, gud var han virkelig SÅ lille? men ja det siger billederne haha :p

men han er lækker både som spæd og nu den lille (nu knap så lille) hjalte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

hautecouture

Aagaard skriver:

Nej, min blev faktisk bare værre! sådan nogle lækre unglinger!

- hvad kan slangen i næsen? jeg kan se at der er en anden hvis lækre baby også er be-slanget og så blev jeg nysgerrig

Også min - mega bagslag

Slangen er en sonde så hun kunne få mad. Hun lå i kuvøse i 3 dage efter fødslen og måtte/kunne ikke komme ud. Billedet er taget 1. gang hun kom ud ad kuvøsen

Anmeld

15. juni 2013

Aagaard

hautecouture skriver:

Også min - mega bagslag

Slangen er en sonde så hun kunne få mad. Hun lå i kuvøse i 3 dage efter fødslen og måtte/kunne ikke komme ud. Billedet er taget 1. gang hun kom ud ad kuvøsen

Ja, folk har så lækre unger 

Nårrr ja ok, det er faktisk ret så smart, så skal hun ikke arbejde for maden endnu.

Anmeld

15. juni 2013

hautecouture

Aagaard skriver:

Ja, folk har så lækre unger 

Nårrr ja ok, det er faktisk ret så smart, så skal hun ikke arbejde for maden endnu.

Nemlig, dejligt, at de kan så meget nu til dags  Hun skulle nemlig lige nøjagtigt ikke bruge kræfterne på at sutte/spise, men bare på at blive rask  

Anmeld

15. juni 2013

Juliekp

Her er min lille fis 

1 billede få dage gammel, 2 billede små to uger gammel og 3 billede 1 mdr gammel. Hun er idag 5 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2013

Mamalou

Helt seriøst... Hvis ikke man er skruk, så bliver man det af denne tråd! Der er ikke noget bedre og mere lækkert end nyfødte ---- smelte smelte 

Jeg vil selvfølgelig også være med, med min Villads, der lige er fyldt 2 år. På billedet er han nogle få dage gammel - min lille lækkermås. Suk hvor tiden bare flyver afsted!  

Vh. Louise

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

De første to er Rose som spæd, og de næste 3 er James som spæd. Eller det er han så stadig kan man vel sige, men de er fra hans første måned

Anmeld

15. juni 2013

Loa

Her er lidt yngre billeder af min helt igennem skønne lille skat

Kan kun blive skruk når jeg ser hvor dejlig hun var som lille....

Nu blive hun 3 år om under en måned....

Anmeld

15. juni 2013

LinLin

1: David to dage gammel
2: Adam to timer gammel
3: David og Adam i dag (6 1/2 og 2 1/2 år)

Anmeld

15. juni 2013

Aagaard

Janne T. skriver:

De første to er Rose som spæd, og de næste 3 er James som spæd. Eller det er han så stadig kan man vel sige, men de er fra hans første måned

Hold op mand hvor er der stor forskel på de to!
Når man sammenligner, ligner James og Rose kan man se hvormeget Janne er er i Rose i forhold til i James ansigt - han ligner bare L vildt meget! Selv om der måske er lidt med hårfarven der er mere dig end L?

Ahh men altså min krop bliver jo helt elektrisk af alle de babyer i den her tråd! - jeg kan da slet ikke tåle det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.