Galde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.658 visninger
10 svar
1 synes godt om
15. juni 2013

Chili

Godaften

Jeg ved ikke rigtigt hvad det er med min søn, han er 7,5 måned og han har og er begyndt igen, at kaste galde op, tror jeg? Altså det er helt gennemsigtigt og lugter af almindelig opkast

Skal man gøre? Eller kan man gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Holbæktrunten

Chili skriver:

Godaften

Jeg ved ikke rigtigt hvad det er med min søn, han er 7,5 måned og han har og er begyndt igen, at kaste galde op, tror jeg? Altså det er helt gennemsigtigt og lugter af almindelig opkast

Skal man gøre? Eller kan man gøre?

Det er nok galde eller vand opblandet med galde. Går ud fra han er syg.

Der er ikke så meget at gøre andet end at tilbyde ham det han vil spise/drikke. Herhjemme er lillemanden mst til æblejuice når han er syg, så det er det han får.

Eller tilbyd ting der er milde ved maven, fx mariekiks og æblemos

God bedring med ham

Anmeld

15. juni 2013

gokkelok

Galde er gult, men det lyder da til, at han er syg alligevel 

Jeg synes også du skal gøre som hende ovenover og give ham masser af væske, mariekiks og æblemos .

God bedring med ham

Anmeld

15. juni 2013

Chili

Holbæktrunten skriver:

Det er nok galde eller vand opblandet med galde. Går ud fra han er syg.

Der er ikke så meget at gøre andet end at tilbyde ham det han vil spise/drikke. Herhjemme er lillemanden mst til æblejuice når han er syg, så det er det han får.

Eller tilbyd ting der er milde ved maven, fx mariekiks og æblemos

God bedring med ham

Han er ikke syg?

Det er bare noget han gør hver/hver anden dag?

Anmeld

15. juni 2013

Chili

gokkelok skriver:

Galde er gult, men det lyder da til, at han er syg alligevel 

Jeg synes også du skal gøre som hende ovenover og give ham masser af væske, mariekiks og æblemos .

God bedring med ham

Men han er ikke syg?

Det er bare sådan gennemsigtig tykt slim agtigt.. Han gør det hver/hver anden dag. Nogle gange op til 5 gange..

Anmeld

16. juni 2013

Holbæktrunten

Chili skriver:

Men han er ikke syg?

Det er bare sådan gennemsigtig tykt slim agtigt.. Han gør det hver/hver anden dag. Nogle gange op til 5 gange..

Så ville jeg nok lige runde lægen... Det er ikke sikkert at det er noget, men for en sikkerheds skyld...

Anmeld

16. juni 2013

gokkelok

Chili skriver:

Men han er ikke syg?

Hmmm... det lyder lidt underligt. Jeg ville tage et smut forbi lægen. 

Anmeld

16. juni 2013

Chili

Holbæktrunten skriver:

Så ville jeg nok lige runde lægen... Det er ikke sikkert at det er noget, men for en sikkerheds skyld...

Tror jeg prøver at ringe til min sp imorgen formiddag. Han er også begyndt at opføre sig underligt med maven, han viser ikke rigtig tegn på sult og kan ikke spise for meget af gangen, hm

Anmeld

16. juni 2013

Chili

gokkelok skriver:

Hmmm... det lyder lidt underligt. Jeg ville tage et smut forbi lægen. 

Ja.. Prøver lige at ringe til min sp, og alt efter hvad han siger, så til lægen. Han har også været sær de sidste på dage med maven, måske der er lidt problemer på vej.. Æv!

Anmeld

16. juni 2013

Tulipan

Hvis det er klart er det ikke galde. Galde er grøn/gult. Men derfor lyder det alligevel som en god ide at ta til læge hvis det ikke er noget han er kendt med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.