Hemmeligheden var.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
19 svar
14 synes godt om
15. juni 2013

MyLove E

At vi skulle ud på vesterbro i dansehallerne og se en forestilling med moderne dans
Det var en mærkelig men også en helt igennem fantastisk forestilling

Vi har ellers bare hyggede manden og jeg. Vi startede dagen med morgenmad på McDonald's i Roskilde hvor efter vi tog ind til København på glyptoteket. Det var hyggeligt at kunne og lige roligt, unden at man hele tiden skulle sige " Nej Elias ikke pille, Nej Elias du må ikke kravle rundt på loftet" Men for en gangs skyld kunne man være rigtige voksne, som kunne snakke roligt sammen

Vi fandt en café hvor vi fik frokost ( ikke et godt sted) Igennem hele dagen gik vi og fandt GeoCache med vores nye GPS

Vi havde en aftale om at skulle købe en flodhest vi havde fundet på Dba. På vej der ud fandt vi en is butik med frisk og hjemmelavet isvaffeler UHM. ..

Vi spiste på fisketorvet da jeg skulle kigge på en bluse der ude

Der efter tog vi ud på vesterbro.. Efter forestillingen fik vi en drinks
Nu er vi lige kommet hjem og vil nu sove. I morgen skal vi hente fisen og så er næste stop Bornholm Bornholm Bornholm

Puha de bliver så langt så langt:-D:-D:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

At vi skulle ud på vesterbro i dansehallerne og se en forestilling med moderne dans

Vi har ellers bare hyggede manden og jeg. Vi startede dagen med morgenmad på McDonald's i Roskilde hvor efter vi tog ind til København på glyptoteket. Det var hyggeligt at kunne og lige roligt, unden at man hele tiden skulle sige " Nej Elias ikke pille, Nej Elias du må ikke kravle rundt på loftet" Men for en gangs skyld kunne man være rigtige voksne, som kunne snakke roligt sammen

Vi fandt en café hvor vi fik frokost ( ikke et godt sted) Igennem hele dagen gik vi og fandt GeoCache med vores nye GPS

Vi havde en aftale om at skulle købe en flodhest vi havde fundet på Dba. På vej der ud fandt vi en is butik med frisk og hjemmelavet isvaffeler UHM. ..

Nu er vi lige kommet hjem og vil nu sove. I morgen skal vi hente fisen og så er næste stop Bornholm Bornholm Bornholm

Åh Bornholm  Rigtig rigtig rigtig RIGTIG god tur 

Anmeld

15. juni 2013

Drømme

Tauf skriver:

Det lyder til at have været en hyggelig dag

hvor må det være dejligt med sådanne overraskelser

og så håber jeg I får en skøøn ferie her på Bornholm - det har regnet en del i dag så mon ikke det er solskin der venter forude

Anmeld

15. juni 2013

MyLove E

Drømme skriver:

Det lyder til at have været en hyggelig dag

hvor må det være dejligt med sådanne overraskelser

og så håber jeg I får en skøøn ferie her på Bornholm - det har regnet en del i dag så mon ikke det er solskin der venter forude

Fantastisk dag ja:-D:-D Men hold op vi ondt i fødderne efter en god koncert torsdag og så ha gået hele København rundt:-D:-D:-D

Håber solen kommer. Har du gode forslag til hvad vi sksl lave med en 2 årige på Bornholm:-D:-D, ?

Anmeld

15. juni 2013

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Åh Bornholm  Rigtig rigtig rigtig RIGTIG god tur 

Du kan tro vi også glæder os:-D Elias vil bare se vand:-D:-D

Anmeld

15. juni 2013

Drømme

Tauf skriver:

Fantastisk dag ja:-D:-D Men hold op vi ondt i fødderne efter en god koncert torsdag og så ha gået hele København rundt:-D:-D:-D

Håber solen kommer. Har du gode forslag til hvad vi sksl lave med en 2 årige på Bornholm:-D:-D, ?

haha, ja så må I da være ødelagte nu

ja solen er da i hvert fald kommet - har været til folkemødet størstedelen af dagen i dag og er rød som en krebs nu

hm, altså jeg er ikke fra Bornholm, så jeg kender ikke alle de gode steder flyttede herover i 2011..

men af de ting jeg synes er fantastiske er der:

Dueodde strand, SÅ lækker sandstrand

Brændegårdshaven (Joboland) er også velegnet for de mindr. (De har en del dyr)

"Natur Bornholm" vil nok også være et godt sted, selvom jeg tror man får mere ud af det når man er ældre men der er både mulighed for at være indenfor og udenfor, og det er et lækkert område.

Hammerhus har lækker natur og mulighed for at lege nogle gode gemmelege

er det dårligt vejr så Sommerfugleparken. Det tror jeg bestemt vil være spændende for en to årig

sidst men bestemt ikke mindst er jeg nødt til at anbefale et besøg på Rovfuglecenteret. Jeg er viild med rovfugle og har selv arbejdet med rovfugle, så synes selvfølgelig det er et "must see"

Og så svaneke ismajeri - de laver nogle forskellige lækre is, som jeg bare er viiiild med går i efter store is, så er det Gudhjem I skal hen

du kan bare skrive hvis du vil have links til noget af det

og GOD FERIE

Anmeld

15. juni 2013

MyLove E

Drømme skriver:

haha, ja så må I da være ødelagte nu

ja solen er da i hvert fald kommet - har været til folkemødet størstedelen af dagen i dag og er rød som en krebs nu

hm, altså jeg er ikke fra Bornholm, så jeg kender ikke alle de gode steder flyttede herover i 2011..

men af de ting jeg synes er fantastiske er der:

Dueodde strand, SÅ lækker sandstrand

Brændegårdshaven (Joboland) er også velegnet for de mindr. (De har en del dyr)

"Natur Bornholm" vil nok også være et godt sted, selvom jeg tror man får mere ud af det når man er ældre men der er både mulighed for at være indenfor og udenfor, og det er et lækkert område.

Hammerhus har lækker natur og mulighed for at lege nogle gode gemmelege

er det dårligt vejr så Sommerfugleparken. Det tror jeg bestemt vil være spændende for en to årig

sidst men bestemt ikke mindst er jeg nødt til at anbefale et besøg på Rovfuglecenteret. Jeg er viild med rovfugle og har selv arbejdet med rovfugle, så synes selvfølgelig det er et "must see"

Og så svaneke ismajeri - de laver nogle forskellige lækre is, som jeg bare er viiiild med går i efter store is, så er det Gudhjem I skal hen

du kan bare skrive hvis du vil have links til noget af det

og GOD FERIE

Fedt tak:-D

Sommerfugle stedet lyder godt. Det vil jeg gerne ha link på og rovfugle:-D:-D:-D

Tak for alle forslagene

Anmeld

15. juni 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Jeg springer lige ind her, da vi var på Bornholm med Elias da han fyldte 1.5 år 

Sommerfugleparken 

Helligdomsklipperne (her friede min mand med Elias på maven) 

Rokkestenen 

Hammerhus 

Dueodde strand 

Balka 

Døndalen 

Joboland (kom ikke derhen) 

Jens Kapel 

Anmeld

15. juni 2013

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Jeg springer lige ind her, da vi var på Bornholm med Elias da han fyldte 1.5 år 

Sommerfugleparken 

Helligdomsklipperne (her friede min mand med Elias på maven) 

Rokkestenen 

Hammerhus 

Dueodde strand 

Balka 

Døndalen 

Joboland (kom ikke derhen) 

Jens Kapel 

Tak tak:-D

Anmeld

15. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ej hvor lyder det bare som en spuerfantastisk dag

Dejligt med nye interessante oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.