Penge tilbage fra Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Endelig kom den endelige opgørelse fra skat til min kæreste angående årsopgørelse.. han er selvstændig.... Han fik ivide han skulle have penge tilbage men de tilbageholdte dem for at undersøge om der var gæld... Igår fik vi så brev om at pengene kom og hvor mange... Der står der KAN gå op til 14 dage før de er på nem konto.... Går der så de 14 dage eller hvad har i erfaringer med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

AMM00

Anonym skriver:

Endelig kom den endelige opgørelse fra skat til min kæreste angående årsopgørelse.. han er selvstændig.... Han fik ivide han skulle have penge tilbage men de tilbageholdte dem for at undersøge om der var gæld... Igår fik vi så brev om at pengene kom og hvor mange... Der står der KAN gå op til 14 dage før de er på nem konto.... Går der så de 14 dage eller hvad har i erfaringer med??

Jeg har prøvet det sammen, men pengene var der efter 3 dage.. Men måske er det forskelligt..

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Slet ikke andre med erfaringer... Der har fået penge tilbage i skat??

Anmeld

16. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Slet ikke andre med erfaringer... Der har fået penge tilbage i skat??

Hvorfor ikke bare vente de 14 dage og se, hvornår pengene kommer?
Selvom et par stykker svarer, at de har fået deres penge på et givet tidspunkt, er det da stadig ikke sikkert, at det er samme tidsramme for jer....?

Anmeld

16. juni 2013

Den lykkelige

Ja der gik 14 dage her..

Anmeld

16. juni 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Der gik mere end 14 dage her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.