Slotssøbadet Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. juni 2013

Michelle88

Er der nogen her inde som ved hvordan faciliteterne er for babyer i slotssøbadet? Vil nemlig gerne starte til babysvømning der, men kan ikke finde noget på deres hjemmeside om de har sådan noget som en mikroovn da hun er flaskebarn og om hvad man gør af baby mens man er under bruseren. Hun er kun 2mdr. så er helt ny i det her.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Kofoed.

har du fået go fra læge? ellers skal du lige vente til det

Der er mikroovn ned ved siden af damernes baderum. derudover er der en "håndvask"/badekar i damernes baderum og 4 inde i halen ved varmvands badet. mit forslag er helt sikkert at tage der ind, imens der er babysvømning, dem der leder det er bare så dygtige.

Anmeld

14. juni 2013

Kløver

Jeg har været der, og der er en fin ammestue inde ved kvindernes omklædning, der er fine muligheder, men fraråder dog st komme til den åbne babysvømning, der er så mange at der ikke er tid ved instruktøren alligevel, og der er så mange det er svært at komme til. I ammerummet er der stole, og også microovn

Anmeld

14. juni 2013

Kløver

Jeg har været der, og der er en fin ammestue inde ved kvindernes omklædning, der er fine muligheder, men fraråder dog st komme til den åbne babysvømning, der er så mange at der ikke er tid ved instruktøren alligevel, og der er så mange det er svært at komme til. I ammerummet er der stole, og også microovn

Anmeld

14. juni 2013

Kofoed.

Maja84 skriver:

Det kommer an på, hvornår man kommer, jeg har en gang været alene til babysvømning,men har også været der, hvor der var godt proppet.

Anmeld

14. juni 2013

Michelle88

Mange tak for Jeres svar Jeg var ved 8 ugers tjek i sidste uge og har fået grøn lys.. Der er lige pludselig mange ting man skal tænke på når man skal have en baby med rundt..

Anmeld

14. juni 2013

Kløver

Kofoed. skriver:

Det kommer an på, hvornår man kommer, jeg har en gang været alene til babysvømning,men har også været der, hvor der var godt proppet.

Vi kom til den åbne og der var så proppet at det gjorde vi ikke igen, så har kun været der hvor det ikke har været til babysvømningsarrangement men bor i Fredericia og så bruger vi også deres svømmehal/badeland. Synes så det er ærgerligt vi ikke har kunnet en eneste svømmehal i nærområdet endnu hvor der er et lille baby bassin, som kun er de der 30 cm dybt som de havde førhen

Anmeld

16. juni 2013

Nessie

Du kan finde en akivitetskalender på deres hjemmeside, dér står tidspunkterne for babysvømning 

Mener der er noget hver dag.

Der er lavet et ammerum i damernes omklædning, og der har de nok alle faciliteter.

Da jeg gik til babysvømning med Daniel var der fint plads. De små kan alligevel ikke holde til at være der en hel time 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.