Kig også forbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2013

Silas&Mille

Synes da også I skal tage et kig forbi min lille (lukkede) gruppe med salg af brugt børne og voksen tøj i rigtig god stand.

Derudover kommer der også babyudstyr, legetøj og andet til hjemmet, løbende. Skal bare lige have tid til at tage billeder af det hele. Men lige nu er jeg i gang med børnetøjet.

Så kig forbi 'Salg af tøj og diverse'

https://www.facebook.com/groups/482913231786676/

Børnetøj findes fra str 50 og op til str 140 (fra 98 og op er der ikke så meget) der er både til piger og drenge.

Voksen tøj findes i næsten alle størrelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Silas&Mille

Så er alt børnetøj lagt ind...

Kom og kig

Anmeld

25. juli 2013

Silas&Mille

Kig endelig forbi min gruppe på Facebook, der er masser af børnetøj og udstyr, tøj til voksne og ting til hjemmet...

Har netop i dag lagt mere ind og der vil løbende komme mere efterhånden som jeg får ryddet ud i mine skabe og børnene vokser ud af deres tøj

Anmeld

9. august 2013

Silas&Mille

Opse Dasse

Anmeld

27. september 2013

Silas&Mille

Gammel tråd, men vil da bare lige fortælle at jeg har fået lagt lidt mere i mapperne.

Der er bl.a. kommet en pude til Trip Trap i mappen med Babyudstyr og der er kommet mere tøj i str 80 og 86

Kig endelig forbi

Anmeld

26. oktober 2013

Silas&Mille

Så er der igen lidt nyt i nogle af albummene

Der er lagt overtøj ind, så hvis du står og mangler en flyverdragt eller en hue, så kig endelig i mine albumsog se om der er noget du kunne bruge

Spørg endelig hvis du/I har nogen spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.