motion og svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. juni 2013

debbie19

jeg har altid været en aktiv pige. men med et dårlig knæ aldrig løb...

jeg elsker at crosstraine og løfte vægte osv... men de sidste mange gange jeg har været i fitness har jeg måtte ligge mig på gulvet.. blev svimmel(sorter for øjne) følt mig meget varm i ansigtet og kvalme... hver gang jeg bare fik pulsen det mindste op. har så været stille siddene det sidste år men vil gerne give det et forsøg igen.. men allerede på cykel går det galt... jeg drikker masser af væske og spiser også sundt og meget... andre der kender det?

kan det være pga mit lave blodtryk?

god weekend til jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

B&J

har du fået taget en blodprøve om du evt. mangler noget????

spiser du nok til at det du træner giver dig energi nok???

og godt du drikker en masse

det kan også sagtens være dit blodtryk

kan være du træner for hårdt?

Anmeld

14. juni 2013

debbie19

B&J skriver:

har du fået taget en blodprøve om du evt. mangler noget????

spiser du nok til at det du træner giver dig energi nok???

og godt du drikker en masse

det kan også sagtens være dit blodtryk

kan være du træner for hårdt?

jeg får jævnlig taget blodprøver fordi min mens køre fra 1- til 4 mdr mellemrum. 

der mangler jeg kun d3 vitamin så started i lørdags på dem.. 

men jeg burde nok lige høre lægen af...

og tror ik jeg træner for hårdt for det er ligeså snart min puls den stiger rigtig hurtig 

Anmeld

14. juni 2013

B&J

debbie19 skriver:

jeg får jævnlig taget blodprøver fordi min mens køre fra 1- til 4 mdr mellemrum. 

der mangler jeg kun d3 vitamin så started i lørdags på dem.. 

men jeg burde nok lige høre lægen af...

og tror ik jeg træner for hårdt for det er ligeså snart min puls den stiger rigtig hurtig 

syntes du skal få taget en snak med lægen for det er da ikke spor sjovt at blive svimmel  

Anmeld

14. juni 2013

debbie19

B&J skriver:

syntes du skal få taget en snak med lægen for det er da ikke spor sjovt at blive svimmel  

det må jeg heller

Vil gerne træne igen men giver ikke 200 kr i mdr vis jeg kun kan være der 5- 10 min hvergang

Anmeld

14. juni 2013

Papillon

Det kan sagtens være pga. lavt blodtryk. Jeg har selv lavt blodtryk, og tendens til lav blodprocent, så jeg kender absolut til det med at blive svimmel af ingenting. Jeg har ingen gode råd til det, andet end at sætte tempoet lidt ned, og det er selvfølgelig kedeligt, når man bare gerne vil give den gas 

Derudover kan det selvfølgelig også have noget med dit blodsukker at gøre. Har du energi nok, når du træner? Hvor længe inden, har du sidst spist og hvad har du typisk spist?

Anmeld

14. juni 2013

debbie19

Charliepar skriver:

Det kan sagtens være pga. lavt blodtryk. Jeg har selv lavt blodtryk, og tendens til lav blodprocent, så jeg kender absolut til det med at blive svimmel af ingenting. Jeg har ingen gode råd til det, andet end at sætte tempoet lidt ned, og det er selvfølgelig kedeligt, når man bare gerne vil give den gas 

Derudover kan det selvfølgelig også have noget med dit blodsukker at gøre. Har du energi nok, når du træner? Hvor længe inden, har du sidst spist og hvad har du typisk spist?

jeg har prøved at spise lige inden og efter. men også 1.½ før.. uanset hvad sker det... jeg bliver rigtig let forpusted så føler faktisk ikke jeg kan træne.. men må havde en snak med lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.