Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger
det er ved at være et stykke tid siden at jeg har vist min største stolthed frem. Min skønne pige er nu snart 16 måneder, hvor tiden bare flyver, men mere og mere fantastisk, det bliver hun
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hun er godt nok også bare nuttet det er helt vildt og umm den is er bare super god
B&J skriver: hun er godt nok også bare nuttet det er helt vildt og umm den is er bare super god
Tusind tak Jaa, den er vist herre god på en varm sommerdag hehe
AnnaKJ skriver: Hun er simpelthen bare så skøn Sukker over hendes tot hver dag i dagplejen
Hun er simpelthen bare så skøn Sukker over hendes tot hver dag i dagplejen
hehe, taaak Carolina er nu også en bette lækker baby
Ja, mor her er også bare super glad for at ka sætte hår hehe.. men sys bare hendes hår det gror så vanvittig stærkt.. hun kan klippes næsten 2 gange om måneden hvis ikke det skal genere hende.. men heldigt hun er med på at ha totten, for ellers var det ikke så langt som det er nu
MissTas skriver: hehe, taaak Carolina er nu også en bette lækker baby Ja, mor her er også bare super glad for at ka sætte hår hehe.. men sys bare hendes hår det gror så vanvittig stærkt.. hun kan klippes næsten 2 gange om måneden hvis ikke det skal genere hende.. men heldigt hun er med på at ha totten, for ellers var det ikke så langt som det er nu
MissTas skriver: Hej Piger det er ved at være et stykke tid siden at jeg har vist min største stolthed frem. Min skønne pige er nu snart 16 måneder, hvor tiden bare flyver, men mere og mere fantastisk, det bliver hun
AnnaKJ skriver: Hun har allerede længere hår end vores den ældste Hendes kan jeg dog sætte som to små totter Du er heldig med hendes fine hår - tror der går længe endnu før vi kan sætte Carolinas
Hun har allerede længere hår end vores den ældste Hendes kan jeg dog sætte som to små totter Du er heldig med hendes fine hår - tror der går længe endnu før vi kan sætte Carolinas
Hvor sødt lankas sikkert også sætte annastacias i to har jeg faks ikk prøvet ja, hun har ikke så meget hår endnu, men det kommer Hvor gammel er hun nu?
michelledam skriver: Hvor er hun bare kær.
Hvor er hun bare kær.
Tusind taak
MissTas skriver: Hvor sødt lankas sikkert også sætte annastacias i to har jeg faks ikk prøvet ja, hun har ikke så meget hår endnu, men det kommer Hvor gammel er hun nu?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128