se lige min største stolthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
11 svar
12 synes godt om
14. juni 2013

MissTas

Hej Piger

det er ved at være et stykke tid siden at jeg har vist min største stolthed frem. Min skønne pige er nu snart 16 måneder, hvor tiden bare flyver, men mere og mere fantastisk, det bliver hun

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

B&J

hun er godt nok også bare nuttet det er helt vildt og umm den is er bare super god

Anmeld

14. juni 2013

MissTas

B&J skriver:

hun er godt nok også bare nuttet det er helt vildt og umm den is er bare super god

Tusind tak Jaa, den er vist herre god på en varm sommerdag hehe

Anmeld

14. juni 2013

AnnaK89

Hun er simpelthen bare så skøn
Sukker over hendes tot hver dag i dagplejen

Anmeld

14. juni 2013

MissTas

AnnaKJ skriver:

Hun er simpelthen bare så skøn
Sukker over hendes tot hver dag i dagplejen

hehe, taaak Carolina er nu også en bette lækker baby

Ja, mor her er også bare super glad for at ka sætte hår hehe.. men sys bare hendes hår det gror så vanvittig stærkt.. hun kan klippes næsten 2 gange om måneden hvis ikke det skal genere hende.. men heldigt hun er med på at ha totten, for ellers var det ikke så langt som det er nu

Anmeld

14. juni 2013

AnnaK89

MissTas skriver:

hehe, taaak Carolina er nu også en bette lækker baby

Ja, mor her er også bare super glad for at ka sætte hår hehe.. men sys bare hendes hår det gror så vanvittig stærkt.. hun kan klippes næsten 2 gange om måneden hvis ikke det skal genere hende.. men heldigt hun er med på at ha totten, for ellers var det ikke så langt som det er nu

Hun har allerede længere hår end vores den ældste
Hendes kan jeg dog sætte som to små totter

Du er heldig med hendes fine hår - tror der går længe endnu før vi kan sætte Carolinas

Anmeld

14. juni 2013

Mother-love

MissTas skriver:

Hej Piger

det er ved at være et stykke tid siden at jeg har vist min største stolthed frem. Min skønne pige er nu snart 16 måneder, hvor tiden bare flyver, men mere og mere fantastisk, det bliver hun

Hvor er hun bare kær.

Anmeld

14. juni 2013

MissTas

AnnaKJ skriver:

Hun har allerede længere hår end vores den ældste
Hendes kan jeg dog sætte som to små totter

Du er heldig med hendes fine hår - tror der går længe endnu før vi kan sætte Carolinas

Hvor sødt lankas sikkert også sætte annastacias i to har jeg faks ikk prøvet ja, hun har ikke så meget hår endnu, men det kommer  Hvor gammel er hun nu? 

Anmeld

14. juni 2013

MissTas

michelledam skriver:

Hvor er hun bare kær.

Tusind taak 

Anmeld

14. juni 2013

AnnaK89

MissTas skriver:

Hvor sødt lankas sikkert også sætte annastacias i to har jeg faks ikk prøvet ja, hun har ikke så meget hår endnu, men det kommer  Hvor gammel er hun nu? 

Hun bliver 1 år 10. Juli

Åh det kunne være mega sødt med to totter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.