nogen der har kunne teste positiv 3+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
11 svar
1 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

hej alle

jeg har læse meget med herinde, og har også villet være med på juni-testlisten, men da jeg ikke kunne skrive anonynom så ville jeg ikke

har forventet mens på mandag, men da vi tager en uge sydpå i morgen (skal flyve i morgen eftermiddag) så vil jeg jo så gerne vide om jeg skulle være blevet gravid

nogen der har kunne teste positiv 3+5?

hilsen anonym1011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Mumto3

Ja det har jeg gjort.

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Ja det har jeg gjort.

passede det så også med at du havde været 3+5 da du fik fastsat din termin til nf?

Anmeld

14. juni 2013

HHC88

Jeg testede positiv 3+2, men det er vist ret usædvanligt.. Desuden skal man passe på med at teste inden forventet mens, da man stadig kan få sin mens, og det så højst sandsynligt vil ende i en biokemisk graviditet.. Og så er det noget af en skuffelse man møder Men held og lykke med det hele

Anmeld

14. juni 2013

Mumto3

Anonym skriver:

passede det så også med at du havde været 3+5 da du fik fastsat din termin til nf?

Jeg fravalgt NF. Det har jeg gjort med alle tre børn. Jeg elsker dem over alt på jord, og det kan en NF ikke lave om på. Jeg forstår ikke de kvinder der kan fravælge deres egne levedygtige børn, men sådan er vi forskellige og vi har forskellige værdier i livet.

Anmeld

14. juni 2013

BigHope13

Anonym skriver:

hej alle

jeg har læse meget med herinde, og har også villet være med på juni-testlisten, men da jeg ikke kunne skrive anonynom så ville jeg ikke

har forventet mens på mandag, men da vi tager en uge sydpå i morgen (skal flyve i morgen eftermiddag) så vil jeg jo så gerne vide om jeg skulle være blevet gravid

hilsen anonym1011

Jeg testede positivt 3+5

Anmeld

14. juni 2013

Masig

Anonym skriver:

hej alle

hilsen anonym1011

Jeg testede positiv 3+3, altså fire dage før forventet mens.... 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg testede positivt 3+5

kunne ikke vente, har lige prøvet nu, den var negativ, men jo heller ikke med morgen urin, var din med morgenurin?

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg testede positiv 3+3, altså fire dage før forventet mens.... 

dejligt

har lige prøvet en test, selvom det jo ikke er morgenurin, men helt klart KÆMPE negativ

Anmeld

14. juni 2013

tankai

Anonym skriver:

hej alle

hilsen anonym1011

Jeg testede positiv 3+6, (efter inseminering, så vidste præcist hvor langt jeg var)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.