Vi havde ikke så mange penge, så vores bryllup kostede ca 15000 for 8 år siden. Vi sparede op.
Vi var 30 stk og byens bedste kok lavede en treretters festmiddag til os, udvalgte vine til og lokalet var en gammel historisk bygning. Middagen kostede det meste, så resten af udgifterne var ikke så store, min mor syede kjolen, brudebilen var lånt af en ven af svigerfar, vi bestilte bryllupskagen (ikke så stor, vi var jo bare 30), men resten af kagerne var lavet af familien. Vi havde to blomsterdekorationer, som både blev brugt i kirken og i festlokalet - i tillæg til brudebuketten (som var en almindelig buket, hvor jeg havde valgt, hvilke blomster, som skulle i). En ven fotograferede for os, og vi brugte bare rimelige og almindelige invitationskort og takkekort. Min mand lejede tøj for dagen og jeg havde en frisk rose i håret i stedet for slør, tiara osv.
Vi havde en fantastisk dag og en mindeværdig middag, som var det, vi virkelig ønskede at give vores gæster.
Vi havde ingen bryllupsrejse, men min mand havde lejet brudesuiten på hotellet som overraskelse til mig.
For os var det rigtigt at gøre det på den måde - men det er klart, med det dobbelte antal gæster og om man gerne vil gøre det stort, så koster det en god del mere. Jeg er glad for, at vi ikke ventede alle de år, det ville tage at spare sammen til noget i den stil. Vores dag var stor og uforglemmelig og jeg tænker stadig ofte på den og husker detaljerne med glæde.
Anmeld