Lidt spørgsmål om planlægningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2013

pcoramt

Jeg er tidligt ude, vi venter tvillingedrenge om max 100 dage dåben skal holdes i den lokale kirke og det lokale forsamlingshus.. Men hvornår kan jeg bestille tid i kirken? Forsamlinghuset skal bookes i rigtig god tid, det koster et depositum på 1000 kr man ikke får tilbage ved afbud, så synes næsten ikke jeg kan vente med at booke til de er født. Eller kan jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Juliekp

pcoramt skriver:

Jeg er tidligt ude, vi venter tvillingedrenge om max 100 dage dåben skal holdes i den lokale kirke og det lokale forsamlingshus.. Men hvornår kan jeg bestille tid i kirken? Forsamlinghuset skal bookes i rigtig god tid, det koster et depositum på 1000 kr man ikke får tilbage ved afbud, så synes næsten ikke jeg kan vente med at booke til de er født. Eller kan jeg?

Vi bookede tid til kirken i februar og vores datter blev døbt i maj  

Hvis i har en dato i meget gerne vil have drengene døbt på, så synes jeg du skal booke tid til kirken før du føder, så i er sikre på at den er ledig. 

Mht lokale ville jeg bare bestille nu. Hvis det er ret eftertragtet er det en god idé at skrive sig op i god tid

Anmeld

14. juni 2013

pcoramt

Juliekp skriver:

Vi bookede tid til kirken i februar og vores datter blev døbt i maj  

Hvis i har en dato i meget gerne vil have drengene døbt på, så synes jeg du skal booke tid til kirken før du føder, så i er sikre på at den er ledig. 

Mht lokale ville jeg bare bestille nu. Hvis det er ret eftertragtet er det en god idé at skrive sig op i god tid

Men kan man godt booke tid i kirken før de er født?

Anmeld

14. juni 2013

Maja88

pcoramt skriver:

Jeg kunne først booke efter fødsel

Anmeld

14. juni 2013

Juliekp

pcoramt skriver:

Min veninde har ihvertfald booket tid til sin datter og hun er ikke født endnu

Anmeld

14. juni 2013

pcoramt

Må vidst bare ringe til dem ved i hvor meget plads man skal beregne ved bordet pr. Pers?

Anmeld

14. juni 2013

Juliekp

pcoramt skriver:

Må vidst bare ringe til dem ved i hvor meget plads man skal beregne ved bordet pr. Pers?

Vi havde et bord der var 8m langt og der sad 12 personer på hver side og det passede helt perfekt. Hvis det er til nogen hjælp

Anmeld

14. juni 2013

pcoramt

Juliekp skriver:

Vi havde et bord der var 8m langt og der sad 12 personer på hver side og det passede helt perfekt. Hvis det er til nogen hjælp

Det er det ihvertfald vi bliver 70, men målene er vidst gode nok

Anmeld

14. juni 2013

Juliekp

pcoramt skriver:

Det er det ihvertfald vi bliver 70, men målene er vidst gode nok

70? Hold da op det var da noget af en mundfuld hehe

Anmeld

15. juni 2013

pcoramt

Juliekp skriver:

70? Hold da op det var da noget af en mundfuld hehe

Ja det er mange.. Hvis hele familien skulle med var vi 134..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.