Sex uden komdom, hvad er chancen for at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Og hvad hvis han bare har sin pik inde i mig for 1 minut? (uden at gøre noget, bare have den inde) kan det også være farligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Og hvad hvis han bare har sin pik inde i mig for 1 minut? (uden at gøre noget, bare have den inde) kan det også være farligt?

det kan du også blive gravid på ja

Anmeld

14. juni 2013

Mumto3

Der er to i min omgangskreds der er blevet gravide på den måde! Kondomer skal være på hele tiden!!! Og såer det også lidt sjovere for dig med kondom. Dels behøver du ikke ligge og bekrymre dig om han nu kommer for tidligt og dels kan han være længere tid i dig og chancen for at du kommer er meget større.

Anmeld

14. juni 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Hvorfor ikke bare tage et kondom på? 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Der er to i min omgangskreds der er blevet gravide på den måde! Kondomer skal være på hele tiden!!! Og såer det også lidt sjovere for dig med kondom. Dels behøver du ikke ligge og bekrymre dig om han nu kommer for tidligt og dels kan han være længere tid i dig og chancen for at du kommer er meget større.

Hvorfor er chancen for jeg kan komme større?

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Altid brug et kondom! Lige så meget pga. kønssygdomme. 

Ingen af os har sygdomme

Anmeld

14. juni 2013

sulo

Min første graviditet var på: "stå af i roskilde metoden", altså en upser, men vi var heller ikke særlig påpasselig med ikke at blive gravide, min kæreste burde være steril i følge lægerne, så derfor gik vi ikke så højt op i prævention, og nu er jeg snart halvejs i min anden graviditet

Så det at din kæreste tror at det er en sikker metode fordi han været heldig før, glem det.

Kondom beskytter mod kønssygdomme, så brug det, med mindre at han lige har været ved lægen og blevet testet.

P-piller har jeg persoligt været meget glade for.

Anmeld

14. juni 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Hvorfor er chancen for jeg kan komme større?

Fordi kvinder generelt er lidt længere tid omat komme end mænd. I teenage årene kommer mænd generelt hurtig og kvinder kræver længere tid. Senere kan mændene blive ved lidt længere og kvinderne er lidt hurtigere til at komme. Selvfølgelig er der variationer! 

Anmeld

14. juni 2013

sulo

Anonym skriver:

En sætning: tre ryk og en aflevering, den forekommer oftere end du tror

Anmeld

14. juni 2013

sulo

Kondomet nedsætter hans følelse af agten, derfor kan han holde længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.