Hurhghada hvor mange lomme penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2013

Helloo

Er 3200 nok? Til en uge.

Vi er en familie på 4. 

Børnene er hhv 10mdr, og 9 år.

Hotellet er all incl. Og  der vil vi være det meste da tiden da det er super lækkert.

Også skal vi til Cario en dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Trekløver(:

Louise6551 skriver:

Er 3200 nok? Til en uge.

Vi er en familie på 4. 

Børnene er hhv 10mdr, og 9 år.

Hotellet er all incl. Og  der vil vi være det meste da tiden da det er super lækkert.

Også skal vi til Cario en dag 

Hvis i skal på ture er det for lidt vil jeg sige. Men hvis det bare er til lidt shopping, vand, is osv. så kan det godt slå til. 

Var i Sharm el sheik i januar og vi var to voksne. Vi brugte 3500 kroner og var på en enkel tur dernede, men vi shoppede også. 

Anmeld

14. juni 2013

Helloo

malle23 skriver:

Hvis i skal på ture er det for lidt vil jeg sige. Men hvis det bare er til lidt shopping, vand, is osv. så kan det godt slå til. 

Var i Sharm el sheik i januar og vi var to voksne. Vi brugte 3500 kroner og var på en enkel tur dernede, men vi shoppede også. 

Hvor mange uger var i der? 

Anmeld

14. juni 2013

Trekløver(:

Louise6551 skriver:

Hvor mange uger var i der? 

1 uge og vi havde også all inkl. Vi spiste dog ude et par gange alligevel  

Anmeld

14. juni 2013

Bshizzle

Jeg vil mene 3200 er lige lidt nok.. 

I skal vel osse købe drikkelse, shoppe, bleer til den mindste, is og søde sager mm. 

I skal nok mere op på 4000 kr.. Så er i dækket ind hvis der kommer noget uventet 

Anmeld

17. juni 2013

Helloo

Bshizzle skriver:

Jeg vil mene 3200 er lige lidt nok.. 

I skal vel osse købe drikkelse, shoppe, bleer til den mindste, is og søde sager mm. 

I skal nok mere op på 4000 kr.. Så er i dækket ind hvis der kommer noget uventet 

Is, drikkelse, og søde sager er med i hotellet 

Anmeld

17. juni 2013

Tip!

Vi skal snart til kreta og har 1/2 pension på vores hotel.. Morgen mad og aftensmad incl.. 

min søn og jeg har 3000 med i lommepenge.. Tror det er alt for meget, men vi vil på et par ture, så det skal der være penge til  

hellere have for meget med, end for lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.