har været på¨storindkøb i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
5 synes godt om
14. juni 2013

Nemesis

som en stor familie på min 5 personer hver dag og 6 hver anden weekend så går det jo en del til madbudgettet så når jeg kan, så købes er stort ind.

Har i dag fået købt:
5 kg rigtig flæskesteg
4 kg. oksefilet
1,5 kg roastbeef fordelt på to
1 kg. kalvesnitzhler
5 kg svinemørbrad.

16,5 kg kød til 1200 kr....det giver en kg. pris på ca 72 kr og med div rester i wok/til pålæg så er der mad til resten af måneden. Så skal der kun købes tilbehør. puha.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

pussekat

Nemesis skriver:

som en stor familie på min 5 personer hver dag og 6 hver anden weekend så går det jo en del til madbudgettet så når jeg kan, så købes er stort ind.

Har i dag fået købt:
5 kg rigtig flæskesteg
4 kg. oksefilet
1 kg. kalvesnitzhler
5 kg svinemørbrad.

16,5 kg kød til 1200 kr....det giver en kg. pris på ca 72 kr og med div rester i wok/til pålæg så er der mad til resten af måneden. Så skal der kun købes tilbehør. puha.

hejsa
dejlig her får vi en kødpakke hjem være 2 månde fra grisogko lige til dør så vi købe kun anden køb vis vi her lyst til når anden end det som er i pakke hihi dovenskab her i hus men elsker min kødpakke

Anmeld

14. juni 2013

Nemesis

pussekat skriver:

hejsa
dejlig her får vi en kødpakke hjem være 2 månde fra grisogko lige til dør så vi købe kun anden køb vis vi her lyst til når anden end det som er i pakke hihi dovenskab her i hus men elsker min kødpakke

ja har ogs¨kigget på grisogko men det bliver simpelthen for dyrt til os, når vi er så mange :-)

ville bestemt heller ikke have noget imod at få det bragt ligt til døren :-)

Anmeld

14. juni 2013

pussekat

Nemesis skriver:

ja har ogs¨kigget på grisogko men det bliver simpelthen for dyrt til os, når vi er så mange :-)

ville bestemt heller ikke have noget imod at få det bragt ligt til døren :-)

hejsa
nej vis man er mange så er det for dyrt da men vi er kun 2 og min mand spiste ikke alt

Anmeld

14. juni 2013

Silas&Mille

Nemesis skriver:

Har i dag fået købt:
5 kg rigtig flæskesteg
4 kg. oksefilet
1 kg. kalvesnitzhler
5 kg svinemørbrad.

God pris... 

Hvor har du været så heldig henne?

Anmeld

14. juni 2013

Nemesis

Silas&Mille skriver:

God pris... 

Hvor har du været så heldig henne?

i Brugsen af alle steder! :-)

De havde mange "uanset førpris" tilbud. Det er ellers ikke der budgette normalt tillader at handle.

:-)

Anmeld

14. juni 2013

Silas&Mille

Nemesis skriver:

i Brugsen af alle steder! :-)

De havde mange "uanset førpris" tilbud. Det er ellers ikke der budgette normalt tillader at handle.

:-)

Hold da op... Jeg havde gætte på Bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.