Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle her på baby.dk - Nu har jeg haft tre positive graviditets teste. To positive g-test fra valmed d. 10/6 og den 12/6 og en positiv test idag fra lidl. De er meget svage, men der har vist sig to streger på dem alle. - Jeg håber at den er der! Er anonym indtil det endeligt er bekræftet. -God dag samt weekend til jer alle!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sibel skriver: Hej alle her på baby.dk - Nu har jeg haft tre positive graviditets teste. To positive g-test fra valmed d. 10/6 og den 12/6 og en positiv test idag fra lidl. De er meget svage, men der har vist sig to streger på dem alle. - Jeg håber at den er der! Er anonym indtil det endeligt er bekræftet. -God dag samt weekend til jer alle!
Du har glemt at lave den anonym..
tillykke..
ønskebarn74 skriver: Du har glemt at lave den anonym.. tillykke..
Sibel skriver: Ja, det fandt jeg ud af - ØV! Og jeg kan ikke finde ud af at ændre det. - Men hvad jeg ved af, så kender jeg ikke nogle herinde, så mon ikke det går. Og tusind tak.!
Ja, det fandt jeg ud af - ØV! Og jeg kan ikke finde ud af at ændre det. - Men hvad jeg ved af, så kender jeg ikke nogle herinde, så mon ikke det går. Og tusind tak.!
Skriv til staff.. De Khan gøre det for dig..
Tillykke
ønskebarn74 skriver: Skriv til staff.. De Khan gøre det for dig..
Lilje82 skriver: Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128