Meget pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Emne, men har brug for lidt hjælp!

Jeg har i 2 år taget gravitamin, de sidste 3-4 måneder, er det apotekets eget mærke.

Men i går aftes og her til morgen, hathymin afføring været tynd og SORT?!?!

Jeg ved godt at ens afføring kan blive sort af jernpiller, og der er jo jern i disse piller mener jeg, men hvorfor kommer det først nu?

Dum som jeg var, gik jeg ind og tjekkede på google, og der stod en masse om at det kunne være blod der havde ligget for længe og derfor bliver sort..

andre der har oplevet pludselig sort afføring i forbindelse med gravitaminer, efter lang tid på dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

mkb123

Umiddelbart nej - MEN! Synes ikke du skal være så bekymret, ikke endnu i hvert fald. Fortsætter det sådan, så kan du evt. snakke med din læge. Det kan være mange andre ting der påvirker, hvis du har spist/drukket noget andet eller hvis det influenza/virus på vej? 

Hvis du ikke har ondt eller andre gener ved det, ville jeg ikke være bange  

Anmeld

14. juni 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Emne, men har brug for lidt hjælp!

Jeg har i 2 år taget gravitamin, de sidste 3-4 måneder, er det apotekets eget mærke.

Men i går aftes og her til morgen, hathymin afføring været tynd og SORT?!?!

Jeg ved godt at ens afføring kan blive sort af jernpiller, og der er jo jern i disse piller mener jeg, men hvorfor kommer det først nu?

Dum som jeg var, gik jeg ind og tjekkede på google, og der stod en masse om at det kunne være blod der havde ligget for længe og derfor bliver sort..

andre der har oplevet pludselig sort afføring i forbindelse med gravitaminer, efter lang tid på dem?

Ro på! Det er formentligt helt og aldeles ufarligt... men, 

Ring du til din læge fremfor at søge råd på google og div hjemme sider - denne er uddannet til at undersøge og vejlede dig.
Det andet er ren skræmmekampagne!

Når du taler med din læge så husk at fortælle du er bekymret og om afføringens udseende, konsisten og lugt.

God bedring og slap nu helt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.