Nogen der har Telmore?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

CroQuis

Har haft telmore i 10 år, og oplever aldrig problemer.. 

Heller ikke selvom vi nogle gange er midt ude på landet eller på Samsø hvor andre mobilselskaber dækker virkelig dårligt.

Synes ikke deres priser er de bedste mere - de kunne godt være lavere efter min mening - men hellere betale lidt ekstra - og vide man har dækning, og får svar på henvendelser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

sulo

Har haft telmore i snart 5 år og er ovenud tilfreds, altid dækning.

Har ikke nogen mobil pakke men er på det der hedder lang tale og telmore til telmore da min mor, søster og et par venner har det, det holder min tlf regning nede på 50-70 kr i gennemsnit pr måned.

men har heller ingen smartfone, så ved ikke hvad det koster dertil.

Anmeld

14. juni 2013

M&J87

Mette. skriver:

Jeg hr telmore og synes de har rigtig god service og fine priser,

giver 149 om måneden for 5 timers tale, fri SMS/MMS samt 3gb data. Det dækker mit forbrug rigeligt. Har haft telmore i mange mange år og har altid været tilfreds,

Det samme kan du få hos oister for 119 :-)

Anmeld

15. juni 2013

jydeinden

så længe man ikke skal købe en mobil igennem dem er de ganske fine

har haft dem i al den tid jeg har haft mobil næsten, og kæresten har det også, så i alt giver jeg 100 kroner for telmore til telmore, sms og resten er til den tale jeg aldrig får brugt hehe

Anmeld

15. juni 2013

AnnaK89

jydeinden skriver:

så længe man ikke skal købe en mobil igennem dem er de ganske fine

har haft dem i al den tid jeg har haft mobil næsten, og kæresten har det også, så i alt giver jeg 100 kroner for telmore til telmore, sms og resten er til den tale jeg aldrig får brugt hehe

Det regner jeg med at skulle
Hvad er problemet der?

Anmeld

15. juni 2013

jydeinden

AnnaKJ skriver:

Det regner jeg med at skulle
Hvad er problemet der?

der er kun et problem hvis man ikke kan betale kontant førhen kunne man betale med afdrag, det kan man ikke mere medmindre man alligevel har så stor indtægt at man kan betale den af en omgang. 

Anmeld

15. juni 2013

AnnaK89

jydeinden skriver:

der er kun et problem hvis man ikke kan betale kontant førhen kunne man betale med afdrag, det kan man ikke mere medmindre man alligevel har så stor indtægt at man kan betale den af en omgang. 

Ej hvor mærkeligt
Det har jeg ikke hørt skulle være et problem.

Anmeld

15. juni 2013

jydeinden

AnnaKJ skriver:

Ej hvor mærkeligt
Det har jeg ikke hørt skulle være et problem.

det er også noget nyt der er kommet efter at de har indgået et samarbejde med expres bank

Anmeld

15. juni 2013

AnnaK89

jydeinden skriver:

det er også noget nyt der er kommet efter at de har indgået et samarbejde med expres bank

Åh det er der det gik galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.