Vil lige fortælle lidt om min dag i går

Det var jo nu ferien skulle starte og vi skulle køre tidligt hjemme fra. Så selvfølgelig var det den nat Elias ikke sov godt. Vi var vågne det meste af natten

Elias og jeg endte med at sove på sofaen

Så vi var alle trætte da vi komme over til farmor og farfar

Vi fik lidt at spise og så skulle Elias sove som han selvfølgelig ikke ville. Nå men jeg var nød til at lægge mig ellers ville jeg ikke klare hele dagen.
Vi fik lidt kage henne ved farmor og farfar. Hvor efter vi kørte hen til min svoger. Ca. 20min kørsel, der faldte Elias selvfølgelig i søvn, og jeg blev MEGA køresyg

Så da vi kom fra kaste jeg op og op og op.....

Vi skulle så hen hvor manden og jeg skulle sove (svigerindes lejlighed i Roskilde) Jeg havde det stadig skidt, men ikke helt galt så det gik.
Vi tog ind mod København, mega trætte og uden energi

Fik lidt og spise og så ellers ud mod parken

Vi havde bestemt at det gjorde ikke så meget hvis vi ikke kom langt frem så vi ville bare komme lidt over 18 hvor dørene åbnes.
Men!!!! Der var bare næsten ingen mennesker på det tidspunkt, så vi kom helt foran

Eller det vil sige at der var en " inder cirkel" men så skulle man ha en anden billet. Men vi stod helt oppe ved det næste hegn og kunne se hele scenen og begge skærme perfekt

Først kom der opvarmning på han gik på 10 min før han skulle

Pisse god og total i hopla

Han spillede en halv time ca. Så var der lige lidt vente tid, men det var okay de spillede godt musik i mens

Kl blev ni og nu kom Depeche Mode på scenen, et par midaldrende fyre, to af dem ligne nogle være narko vrag i små glimmer veste og den sidst stod fint ved sit keyboard i sort polo t-shirt og sorte bukser og ligne en kvamset familie far:-D:-D
Fuck hvor var de var gode og jeg blev hurtig godt forelsket i dem:-D Forsangeren danse på den skønneste og mest femse måde

Bassisten stod bare helt stiv og sang og spille det var fantastisk at se:-D:-D
Og når bassisten sang selv som han gjorde ved 4 sange ja så smelte jeg helt det var så godt og man kunne virkelig se og mærke at han var helt inde i sangen:-D
En af mine store drømme gik i opfyldelse, min skønne mand og jeg stod helt tæt op af hinanden og bare nød denne skønne koncert.
Jeg har altid haft en drøm om at stå til en koncert med den jeg elsker bag mig med hans arme om mig

Nu e vi ved at stå op og skal nyde en SKØN kæreste dag i kulturens navn og med hemmelighed i København unden barn:-D:-D:-D
Tak fordi du læste med:-D:-D:-D