Sælge iPhone for hvor meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
13 svar
2 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en sort iPhone 4 16 gb, den er 2 1/2 år gammel, har få ridser bagpå og få ridser på øverste højre hjørne...

jeg ovevejer, at sælge den,men er i tvivl om hvad jeg skal tage for den..

Der vil medfølge original kasse, original headset og original lader med USB, dog er ledningen gået i stykker, men den lader stadig fint...

Der vil også medfølge uoriginal lader med usb og en del covers til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg har en sort iPhone 4 16 gb, den er 2 1/2 år gammel, har få ridser bagpå og få ridser på øverste højre hjørne...

Der vil medfølge original kasse, original headset og original lader med USB, dog er ledningen gået i stykker, men den lader stadig fint...

hvis det kun er 4'eren tror jeg desværre ikke du får meget mere end 1500 for den

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hvis det kun er 4'eren tror jeg desværre ikke du får meget mere end 1500 for den

Det var også den pris jeg havde tænkt, dog ville jeg måske smide 3-500 oveni pga alle de covers der medfølger

Anmeld

14. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Det var også den pris jeg havde tænkt, dog ville jeg måske smide 3-500 oveni pga alle de covers der medfølger

altså du kan self altid præve at smide den ind på en side og synes folk det er for meget skal de nok sige til

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

altså du kan self altid præve at smide den ind på en side og synes folk det er for meget skal de nok sige til

Det har du ret i :0)

må lige tænke over det og om jeg køber 5'eren :0)

Anmeld

14. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

5'eren er skøn hehe. Til 1500 har jeg en kæreste der virkelig sukker efter en ny telefon! Helst iphone, da han er træt af min gamle Samsung

vil du sælge den for det? Den skal nok muligvis sendes. 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

5'eren er skøn hehe. Til 1500 har jeg en kæreste der virkelig sukker efter en ny telefon! Helst iphone, da han er træt af min gamle Samsung

vil du sælge den for det? Den skal nok muligvis sendes. 

Jeg har endnu ikke besluttet mig for, om jeg køber 5'eren, men så skal jeg nok vende tilbage til dig :-)

Anmeld

14. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg har endnu ikke besluttet mig for, om jeg køber 5'eren, men så skal jeg nok vende tilbage til dig :-)

jeg har 5'eren og jeg har aldrig været mere tilfreds med en telefon

den fungere super godt, og er bare en fantastisk telefon

Anmeld

14. juni 2013

pcoramt

Anonym skriver:

1000 kr.. De har dem pt til 2200 kr fra ny i el giganten.. Så det er nok ikke mere du kan få desværre..

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

1000 kr.. De har dem pt til 2200 kr fra ny i el giganten.. Så det er nok ikke mere du kan få desværre..

Det er kun på 8 gb, man kan ikke rigtig købe dem på 16, 32 og 64 gb mere når det er 4'eren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.