Clairvoyance ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
1 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

Anonym trådstarter

Godaften

Faren til barnet og jeg er ikke sammen mere, han skriver han stadig elsker mig, og ønsker det bliver ham og jeg, men at han ikke kan lige nu (pga. flere ting)

Og i den forbindelse har jeg henvendt mig til to clairvoyanter og spurgt dem omkring ham og jeg..

Hvor den ene fortæller at han desværre IKKE kommer tilbage til mig.

og den anden fortæller at han desværre ikke kommer tilbage, og de forventninger/vores samarbejde omkring vores søn IKKE kommer til at være som jeg har forventede
MEN at jeg finder kærligheden igen om et års tid
og at jeg skal synge for min søn i maven, fordi han mangler at mærke min glæde

Hvad ville du tænke og gøre i forbindelse med de to beskeder og hvad ville du gøre i forbindelse med faren til barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Godaften

Faren til barnet og jeg er ikke sammen mere, han skriver han stadig elsker mig, og ønsker det bliver ham og jeg, men at han ikke kan lige nu (pga. flere ting)

Og i den forbindelse har jeg henvendt mig til to clairvoyanter og spurgt dem omkring ham og jeg..

Hvor den ene fortæller at han desværre IKKE kommer tilbage til mig.

og den anden fortæller at han desværre ikke kommer tilbage, og de forventninger/vores samarbejde omkring vores søn IKKE kommer til at være som jeg har forventede
MEN at jeg finder kærligheden igen om et års tid
og at jeg skal synge for min søn i maven, fordi han mangler at mærke min glæde

Hvad ville du tænke og gøre i forbindelse med de to beskeder og hvad ville du gøre i forbindelse med faren til barnet

husk når man bliver spået er det muligheder i livet, og sandsynligt at i ikke skal leve jeres liv sammen, folk bliver jo ofte skilt, så husk at gøre noget ved jeres forventninger til livet og gør noget ved problemerne. Men vælger du ham i livet så skal der jo arbejdes for det så følg dit hjerte og mærk godt efter, det vil altid vise vejen.. Jeg har også prøvet hvor en spå mand sagde at det ikke var godt for mig det forhold og det holdte stik, nu har jeg manden i mit liv hvor jeg også har prøvet at få afvide det ikke blev ham men det er det nu stadig, jeg har valgt det skal være ham på godt og ondt. Pas på ikke at begynde at lave efter en spåning og give op fordi du har fået afvide det ikke går alligevel, det er altid dit valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.