Hvornår juniordyne? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
11 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

EnSødMor

Hvornår skiftede i fra baby dyne til junior dyne? ;-) Min pige sparker hendes dyne af og er så kold om natten, hun er 8 måneder? Må jeg godt skifte nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

mkb123

Frk-S skriver:

Hvornår skiftede i fra baby dyne til junior dyne? ;-) Min pige sparker hendes dyne af og er så kold om natten, hun er 8 måneder? Må jeg godt skifte nu?

vi skiftede på samme tid som dig. Vores datter ville ALDRIG have dynen på, og sparkede den af konstant. Hun var tit kold, hvilket var rigtig synd. Efter vi skiftede har der ingenting været, og hun elsker sin store dyne 

Anmeld

13. juni 2013

DitteFisk

Frk-S skriver:

Altså min datter er 10 uger og jeg bruger babydyne i barnevognen og juniordyne i tremmesengen. Hun er en stor pige og hvirvler med arme og ben i sengen så dynen falder af hende. Juniordynen er nem at pakke omkring hende, så den bliver der

Anmeld

13. juni 2013

Rosengreen

Vi startede med den da hun var 7 mdr. Jeg synes hurtigt babydynen bliver for lille 

Anmeld

14. juni 2013

FamilenStorm

Frk-S skriver:

Vores søn har lige fået en her for 14 dags tid siden, da han tit og ofte også sparkede babydynen af.. Og her fungere det helt fint :-)

Anmeld

14. juni 2013

christina92

Frk-S skriver:

Vi skiftede babydynen med juniordynen da Tiger var 6 mdr. og blev syg for første gang  Hun havde brug for at blive svøbt ligesom da hun var spæd og babydynen var jo for lille

Anmeld

14. juni 2013

B&J

du må meget gerne skifte..

vi skiftede først da daniel var 1år men han var også en lille puller og beholdte dynen på

Anmeld

14. juni 2013

Benjamins'mor

Vi skiftede da han blev 1 år.

Anmeld

14. juni 2013

Miss BananaHammock

Mener han var 4 mdr da vi skiftede.

Anmeld

14. juni 2013

Masig

Mener han var omkring 5 mdr da vi skiftede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.