Er anonym af den ene grund a kæreste skal ikke kunne finde dette på nette.
Min kæreste skal ud og fiske igen, så ham ser jeg nok ikke de næste lange stykke tid. Jeg ked af han skal afsted, men alligvel også rigtig glad. Det er virkelig det han elsker at lave.
Jeg begyndet at være sammen mé ham imens han stadig Fisket. Men nu har vi to små drenge, storebror er fars dreng virkelige meget. Synes det er hårdt at deres far ikke skal være en del af deres hverdag mere.
puha! Jeg helt tude færdig, det virkelige gået op få mig at han ikke skal være her hverdag mere som han har vært det sidste år.
jeg elsker ham over alt. Kommer virkelig til at savne ham.
Han ville komme i land hver aften men vi bor over 200 km væk fra hvor han skal fiske fra og han ville ikke have vi skal flytte med der op nu når vi har bygget drenges liv op her. Gør mig ked af han ikke ville have os med der oppe.
Jeg tør ikke fortælle hvordan jeg har det, få ville ike ødelægge hans drømme frem få min. Fortælle ham at jeg virkelig hader han skal ud og fiske nu, og han skal afsted imorgen aften. Og han har lavet plan i aften ( så lige pt er jeg alene ) og i morgen skal han osse noget. Og så smutter han, uden at vide hvprår han kommer hjem igen.
men ja. Jeg håber at jeg kan klare opgaven at være "alene" mor godt.
trængt til at komme af med det. Håber det okay ..
Anmeld