WHAT the...??? Ingen mens. & negativ test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

sweetheart

Okay det lige gået op for mig at jeg i morgen er hele 3 uger over mens tiden, der som regel er meget nøjagtig hvert 4 fredag, meen jeg skulle have haft fredag d. 24/5 men ingen ting kom og i dag 20 dage efter er der heller intet at se ... jeg har ikke brugt nogle præventiv middel siden august sidste år, så det er ikke det der påvirker .. jeg har tåget en del g teste og alle var negative æv bæv, men tænker lidt hvad det så kan være grund til ingen mens el positiv test ?? ... skal siges jeg er 23 og har en dejlig dreng på snart 2 år og med ham kunne jeg teste positiv allerede 4 dage før forv. mens. første dag .. ville egentlig høre om der er nogen af jer der har prøvet at teste positiv meget senere i forløbet el om i kender nogle eller selv har prøvet at blive så meget forsinket med mensen ??

kæmpe knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Kløver

Det har jeg, havde nærmest sprunget min cyklus over og så blevet gravid, da den var gået fra at være halv længde af hvad den var før min fødsel, til pludselig at blive normal, 6 ugers cyklus som jeg så blev gravid i. Giver det mening. Min termin blev også rykket over en måned i alt af flere omgange

Anmeld

14. juni 2013

FamilenStorm

sweetheart skriver:

Okay det lige gået op for mig at jeg i morgen er hele 3 uger over mens tiden, der som regel er meget nøjagtig hvert 4 fredag, meen jeg skulle have haft fredag d. 24/5 men ingen ting kom og i dag 20 dage efter er der heller intet at se ... jeg har ikke brugt nogle præventiv middel siden august sidste år, så det er ikke det der påvirker .. jeg har tåget en del g teste og alle var negative æv bæv, men tænker lidt hvad det så kan være grund til ingen mens el positiv test ?? ... skal siges jeg er 23 og har en dejlig dreng på snart 2 år og med ham kunne jeg teste positiv allerede 4 dage før forv. mens. første dag .. ville egentlig høre om der er nogen af jer der har prøvet at teste positiv meget senere i forløbet el om i kender nogle eller selv har prøvet at blive så meget forsinket med mensen ??

kæmpe knus herfra

Jeg var godt nok på p-piller, men har oplevet en enkelt gang at min me sprang en omgang over..

Havde meget reglmæssigt mens, der kom på klokkeslettet normalt.. Men en mdr dukkede den ikke op..

Den kom dog til næste cyklus lige som den skulle.. Derefter smed beg p pillerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.