Svært med påklædning på ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

Muffinmus

Vi rejser snart på ferie, temp dernede siger ca 29-31 grader. Vi er inviteret og glæder os meget.
Men for dælem det er svært at pakke, både mit eget men også ungernes. Svært at forstille sig HVOR varmt 30 grader er
Og den mindste på 13 mdr, tænkte først heldragt, men for filan jeg ville dø i langærmede og langbenede dragter hvis det var mig selv.
Men de beskytter bare så godt mod solen. Hendes klapvognen har nu også en del skygge da kalechen er lang og jeg bar en sjofle der kan hægtes fra kalechen over til styret for at hive dobbelt op på skyggen.
Men skal det så bare være kortærmede body, kort kjole eller sommerdragt??
Har været ved at finde tøj frem flere gange pg bytter om og om igen fordi jeg ikke kan bestemme mig. Og aftenen siger ca 21-23 grader. S selv om det er svært at forstille sig lige nu, så må det da være begrænset hvor meget langt tøj der skal pakkes til alle fem ikke?? Nogen der lige har været afsted nu her der kan dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da bare du ska tage et par heldragter, kjoler, shorts, t-shirts, tynde bukser, og et par cardiganes med, så er du dækket ind. Børn sveder bare på en anden måde en os voksende. 

Da vi var på ferie havde vi alt for meget tøj med til thea, men heller for meget, end at stå og mangle. Vi fandt ud af at der faktisk var vaskemaskine på hotellet, så det er måske også værd at undersøge! Vh stine

Anmeld

13. juni 2013

Svenne

Vi var af sted i august og havde også fået alt for meget tøj med!

Min søn løb rundt i badeble det meste af tiden

Og ellers kortærmet body.

Anmeld

13. juni 2013

Muffinmus

Generelt pakker jeg altid for meget fordi jeg har mega svært ved at forestille mig varmen, pakker altid for meget varmt tøj

Anmeld

13. juni 2013

CroQuis

Nu har jeg ikke lige børn, men når vi har været på ferie i Italien (ca samme temperatur) har vi primært rendt rundt badetøj og dernæst toppe og shorts/nederdel. Husk meget gerne en aflagt t-shirt som børnene kan få på når de bader, hvis de bliver solskolede (havde mine forældre altid med til os børn). Aftenerne er jo lidt køligere, så til sådan en som mig, der er lidt forfrossen, skulle jeg altså have et par tynde bukser og bluse på, ellers frøs jeg... 

Anmeld

13. juni 2013

-Sigrid-

MariaE skriver:

Vi rejser snart på ferie, temp dernede siger ca 29-31 grader. Vi er inviteret og glæder os meget.
Men for dælem det er svært at pakke, både mit eget men også ungernes. Svært at forstille sig HVOR varmt 30 grader er
Og den mindste på 13 mdr, tænkte først heldragt, men for filan jeg ville dø i langærmede og langbenede dragter hvis det var mig selv.
Men de beskytter bare så godt mod solen. Hendes klapvognen har nu også en del skygge da kalechen er lang og jeg bar en sjofle der kan hægtes fra kalechen over til styret for at hive dobbelt op på skyggen.
Men skal det så bare være kortærmede body, kort kjole eller sommerdragt??
Har været ved at finde tøj frem flere gange pg bytter om og om igen fordi jeg ikke kan bestemme mig. Og aftenen siger ca 21-23 grader. S selv om det er svært at forstille sig lige nu, så må det da være begrænset hvor meget langt tøj der skal pakkes til alle fem ikke?? Nogen der lige har været afsted nu her der kan dele?

Jeg vil give min datter langærmet- og benet, for at beskytte mod solen. Men jeg har heller ikke lyst til at smøre min datter for meget ind, men det er jo også bare mig 

Min datter er 17 mdr

Anmeld

13. juni 2013

Muffinmus

Sara er 13 mdr og vi har uv badedragt og solfaktor 30 og 50 med derned

Anmeld

14. juni 2013

Lotus86

Hvor skal i hen? Vi er lige kommet hjem fra Tyrkiet i dag, der lå graderne også omkring 30 grader, vores søn på 23 måneder har kun haft shorts, korte bodyer og undertrøjer på. Ved stranden og poolen har han haft uv-dragt med korte arme og ben - børn må også gerne få noget sol

De gange vi har haft ham med i Thailand da han var hhv. 8 mdr. og 1,5 år, der har vi også haft en langærmet uv-dragt, da solen er meget kraftigere. Men altså, 30 grader ER varmt, så lad være med at pakke en masse 'varmt' med, jeg ville nøjes med en enkelt cardigan eller to, og så lidt til flyveren, da der godt kan være køligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.