hvor længe sov jeres amme baby af gangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

Ida er syv uger og syntes jeg hører og læser om mange babyer (også yngre) som godt kan tage 5-6 timer i streg om natten forså at vågne og spise.

ida tager aller aller max 3.5..oftes kun 3?..bliver misundeeeliiiiiig

kan det være fordi hun sover ved siden af mig?lugter mad? hun sover sjælent i sin lift da hun vågner..

Nu er min søn godt nok flaskebarn men da han var 7 uger sov han også kun 2,5-3 timer ad gangen om natten, var ved at blive sindsyg da jeg synes alle andres babyer sov igennem

Men en dag da han var 12 uger sov han pludselig helt til 5:30 og det er fortsat (14 uger gammel nu) - så vil bare sige at det kan være det pludselig vender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

StudPsyk

1990h skriver:

Ida er syv uger og syntes jeg hører og læser om mange babyer (også yngre) som godt kan tage 5-6 timer i streg om natten forså at vågne og spise.

kan det være fordi hun sover ved siden af mig?lugter mad? hun sover sjælent i sin lift da hun vågner..

Det er helt normalt. Jeg ammer også hver 3.-4. time om natten

Anmeld

13. juni 2013

1990h

FrkZier skriver:

isaak sover som regel MAX 1 time

dog tog han lige 3,5 time i nat håber det samme sker i nat

Det håber jeg også for jer. En time er ikk meget

Anmeld

13. juni 2013

1990h

Svenne skriver:

Det gør min søn heldigvis ikke længere. Det er altså rart at slippe for! For det kan ikke undgå de bliver lidt ekstra vågne af det.
Jeg tror snart, det ændrer sig, så hun ikke gør det længere.

Vi plejer sådan set også vugge vores i søvn enten i barnevognen eller liften - og det kan godt tage noget tid. Men han sover altid før 21.

Men i aften lagde jeg ham bare i liften kl. 19 ca., fordi jeg lige skulle ordne et eller andet - og da jeg kom ind igen sov han! Så nu tænker jeg, om vi rent faktisk holder ham vågen ved hele tiden at forsøge at få ham til at sove.
Nu skal det hvert fald forsøges at lade ham falde i søvn selv!

Det virkelig også belastende.
Nogle gange når hun at gøre det inden hun sover også først igen næste morgen. Men gør hun det ikk om aftenenen sker det med garanti om natten. Det bare så irriterende

Ej det må i da prøve igen i morgen tænk hvis han falder i søvn selv hi hi

Anmeld

13. juni 2013

1990h

Britt88 skriver:

Nu er min søn godt nok flaskebarn men da han var 7 uger sov han også kun 2,5-3 timer ad gangen om natten, var ved at blive sindsyg da jeg synes alle andres babyer sov igennem

Men en dag da han var 12 uger sov han pludselig helt til 5:30 og det er fortsat (14 uger gammel nu) - så vil bare sige at det kan være det pludselig vender

Det håber jeg også det gør her bliver så skønt

Men ja det nok meget normalt når hun stadig er så lille

Anmeld

13. juni 2013

1990h

Janne T. skriver:

Det er helt normalt. Jeg ammer også hver 3.-4. time om natten

det virkelig så trættende hehe.

Anmeld

13. juni 2013

Alarnna

Svenne skriver:

Min søn er 9 uger.
Han sover næsten alle aftener fra mellem 20-21 til mellem 1 og 2. (Han spiser nærmest i søvne og sover derefter videre)
Derefter vågner han igen mellem 4 og 5 for at spise (igen i søvne) og så vågner han kl. 6.15

Men han sover nu også for det meste i sengen hos os....

Det lyder meget som det er herhjemme også.. vores søn på 7 uger er også ammebarn nogle gange er vi heldige at han sover fra 1-2 tiden til vi skal stå op 6.30 ca.  

Men alle børn har jo forskellige rytmer og de kan jo ændre sig hele tiden.. 

Anmeld

13. juni 2013

modesty

1990h skriver:

Det lyder fuldstændig standard. 

Anmeld

13. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vores søn sov max 40 min ad gangen frem til han blev 9 mdr...

så sys bare alle er enormt heldige når deres sover så de rent faktisk kan nå at sove selv også

han sov i sin lift i sin tremmeseng i starten og dernæst i tremmesengen...

jeg sørgede for at have tøj på (også selvom det blev MEGET varmt i perioder) som anbefalet netop for at fjerne lugten af mad så meget så han kunne sove fra det...

Anmeld

13. juni 2013

Ma-lu

Da jeg ammede sov min søn fra ca.20-21 til 06-07 fik en tår babs og sov til 09 ca 

mder gjorde han de første 3 mdr.. Efterfølgende vågnede han og ville så ha flaske og jeg var stoppet med at amme!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.