Hjælp afvænning af aften bab!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja nu ska jeg jo til at starte på arbejde på mandag, og ugen efter ska jeg igen med at ha aftenvagter. Det betyder jo så at jeg ik er hjemme til at gi alberte hendes godnat bab. Så nu ska hun jo lære at far ka putte hende uden.

Lidt Info om alberte. Hun er 11 mdr. Hun nægter at tager sutteflaske, og bruger ik sut. Hun er højest 2-3 gange faldet i søvn i bilen på vej hjem, og har sovet fint uden at få nat bab. 

Men nu til mit spørgsmål. Hvordan lære vi hende at falde i søvn uden nat bab, de aftner jeg ik er hjemme??  Er det nemmest at jeg slet ik er hjemme?? Hvad gjorde i?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

StineW79

Tager lige chancen og opper, ka jo være der er kommet nye øjne til.  Vh stine

Anmeld

13. juni 2013

LLN

StineW79 skriver:

Tager lige chancen og opper, ka jo være der er kommet nye øjne til.  Vh stine

Prøv at give en tår mælk i kop inden sengetid, eller evt. en lille portion aftengrød hvis det også er fordi hun er sulten inden sengetid. Far kan evt. putte.

Anmeld

13. juni 2013

StineW79

LLN skriver:

Prøv at give en tår mælk i kop inden sengetid, eller evt. en lille portion aftengrød hvis det også er fordi hun er sulten inden sengetid. Far kan evt. putte.

Tror såmænd ik hun er sulten, men mere en lille babbe hyggefis! Tror vejen frem, må være at far tilbyder hende lidt mælk i en kop inden sengetid, de aftner jeg har aftenvagt.

Det gode er jo heldigvis at det ik er så mange aftenvagt det drejer sig om til at starte med!! 

Tak for svar. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.