Så fik min søn lagt dræn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
3 synes godt om
13. juni 2013

Faith

Og det var tiltrængt!

Snakkede med ørelægen bagefter som sagde at det flød ud med væske og puds fra begge ører. Ikke så sært han har haft ondt.

Her til aften er han en helt anden dreng. Han er glad, afslappet og hans hidsighed er mærkbart mindsket. Han vil nok altid have et vældigt temperament, men nu ved vi i det mindste at det ikke skyldes ørepine

Nu har vi puttet ham.... Uden smertestillende! Vi krydser vores små fede fingre for at vi endelig har fundet årsagen til alle hans kvaler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

B&J

hvor er det dejligt i kan mærke så stor forandring men det er jo klart hvis det lille pus har haft ondt...

Anmeld

13. juni 2013

Faith

B&J skriver:

hvor er det dejligt i kan mærke så stor forandring men det er jo klart hvis det lille pus har haft ondt...

Ja det er fantastisk

Er spændt på hvordan natten går. De sidste 14 dage har vi været oppe hver nat for at give ham smertestillende.

Anmeld

13. juni 2013

B&J

Faith skriver:

Ja det er fantastisk

Er spændt på hvordan natten går. De sidste 14 dage har vi været oppe hver nat for at give ham smertestillende.

håber i får en nat med totalt ro og jeres dreng får sovet igennem

Anmeld

13. juni 2013

Faith

B&J skriver:

håber i får en nat med totalt ro og jeres dreng får sovet igennem

Tak

Anmeld

13. juni 2013

Jibbe

Åh det lyder godt han har det bedre! Min søn fik dræn som 8 mdr gammel og det er det bedste der er sket! Har en dejlig glad dreng nu! Håber det har samme virkning hos jer!

Anmeld

13. juni 2013

Faith

Jibbe skriver:

Åh det lyder godt han har det bedre! Min søn fik dræn som 8 mdr gammel og det er det bedste der er sket! Har en dejlig glad dreng nu! Håber det har samme virkning hos jer!

Dejligt med en solstrålehistorie

Jeg synes allerede vi kan mærke en forandring, men måske det bare er ønsketænkning. Er meget spændt på de næste dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.