Ferie i Kbh med børn - hvad kan vi lave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

lycly

Har ferie i uge 27 med min datter på 2 år. Egentlig skal vi bare hygge derhjemme og på legeplads, men kunne alligevel godt tænke mig at vi også kunne komme lidt ud og opleve noget. Men hvad? Zoologisk have har vi næsten lige været i og det sagde hende faktisk ikke så meget. Så jeg er helt blank Har I nogen forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
LuLy skriver:

Har ferie i uge 27 med min datter på 2 år. Egentlig skal vi bare hygge derhjemme og på legeplads, men kunne alligevel godt tænke mig at vi også kunne komme lidt ud og opleve noget. Men hvad? Zoologisk have har vi næsten lige været i og det sagde hende faktisk ikke så meget. Så jeg er helt blank Har I nogen forslag??

Hva med den blå planet der ligger på Amager ?

Anmeld

13. juni 2013

lycly

MarleneOlsen skriver:

Hva med den blå planet der ligger på Amager ?

Ja, jeg kender ikke så meget til det (er faktisk nok den eneste københavner efterhånden der ikke ved hvad det er!) men er det interessant for en 2-årig?

Anmeld

13. juni 2013

jeanne-skat

Jeg har en dreng på to år vi har lige været på Bakken og det var han meget glad for

Anmeld

13. juni 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
LuLy skriver:

Ja, jeg kender ikke så meget til det (er faktisk nok den eneste københavner efterhånden der ikke ved hvad det er!) men er det interessant for en 2-årig?

Hehe . Det skal du ik være ked af vidste det ogs først da kæresten sagde det .

Ja det synes jeg .. Det er et kæmpe akvarium hvor hun kan stå og kigge ind på fisk .. Det er faktisk rigtigt hyggeligt der min søn ville ikk med hjem da vi var der

Min datter der var 10 måneder den gang synes faktisk ogs det var sjovt at kigge på dem

Anmeld

13. juni 2013

sne190810

- Lindevangsparken. Der er udendørs bassin, som er sjovt for de fleste en varm sommerdag.

- 'Bondegården' ude på Amager

- Dyrehavebakken

- Marionet teatret i Kgs. Have

- En tur i Tivoli. Selvom hun ikke kan prøve så meget, er der jo rigtig mange flotte ting at kigge på og opleve.

Det var hvad jeg lige hurtigt kunne kradse ned

Anmeld

13. juni 2013

quindelist

LuLy skriver:

Valbyparken -herlig legeplads
Rektorparken -udemærket legeplads der kommer vi jævnligt
Rasmus klump legepladsen i Tivoli
DGI byen eller den blå planet hvis vejret er skidt

Hvis i vil have selskab så holder Sigrid og jeg også ferie

Anmeld

13. juni 2013

modesty

I de gamles by på Nørrebro er der geder, høns og kaniner i indhegning. Det synes min søn er ret sjovt.

Børneafdelingen på biblioteket i Krystalgade.

Post & Tele museet i Købmagergade (stort hit).

Legepladsen i Ørstedsparken.

Legepladsen på Hauser Plads.

Ud at bade på Amager Strand eller Charlottenlund hvis vejret er til det. Ellers svømmehal.

Jeg har også hørt rigtig godt om bondegården på Amager, men har desværre ikke selv været der endnu.

Anmeld

13. juni 2013

spj

Bondegården på Amager (husk spagetti til gederne )

Post og tele museet i Købmagergade (er gratis)

Marionet teatret i Kgs. Have (er gratis og spiller tirsdag-søndag kl. 14 og 15)

Den blå planet

Kanalrundfart

Fodre ænder evt på volden på Christianshavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.