Seriøst!!!
Det startede mandag sidste uge... skulle på køreteknisk anlæg og glemte alle mine papirer. Så 4 min. inden vi skulle have teori opdagede jeg det og ræsede, så hurtigt som aldrig før, hjem efter papirerne.
Så var det min telefon pludselig ikke virkede længere fordi Telia ikke fattede en meget enkelt besked om at sørge for overflytning på en bestemt dato..... som var aftalt ca 4 mdr. i forvejen.
1 hel uge uden telefon er ikke fedt når man starter privat dagpleje op og forventer opringninger fra forældre der skal have pasning til deres barn.
Så var det jeg glemte at betale teoriprøve og derfor må vente 5 uger.... hvilket betyder ekstra køretimer selvom det slet ikke er nødvendigt.
Så overfører jeg dobbelt beløb på køretimer til min kørelærer (heldigvis kan de jo bare føres tilbage) som resultere i minus på budgetkontoen
Idag skulle jeg så sove længe, bliver vækket af Liva kl. 6 som står og slår mig i hovedet med en dum lille pap-kuffert.
Smider kufferten væk og propper Liva tilbage i seng. Hun vågner igen 7.30 og manden står op med hende.
Ahhh tænker jeg og vender mig om på den anden side.
Kl. 8.30 vågner jeg og kommer i tanke om at jeg skal passe min venindes datter.....9.15!!!!
Og for at det ikke skal være nok.... da jeg går over for at aflevere Liva i dagplejen træder jeg i en HUNDELORT!!!!
SERIØST!!!!

Anmeld