Møg uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

TbCp

Seriøst!!!

Det startede mandag sidste uge... skulle på køreteknisk anlæg og glemte alle mine papirer. Så 4 min. inden vi skulle have teori opdagede jeg det og ræsede, så hurtigt som aldrig før, hjem efter papirerne.

Så var det min telefon pludselig ikke virkede længere fordi Telia ikke fattede en meget enkelt besked om at sørge for overflytning på en bestemt dato..... som var aftalt ca 4 mdr. i forvejen.
1 hel uge uden telefon er ikke fedt når man starter privat dagpleje op og forventer opringninger fra forældre der skal have pasning til deres barn.

Så var det jeg glemte at betale teoriprøve og derfor må vente 5 uger.... hvilket betyder ekstra køretimer selvom det slet ikke er nødvendigt.

Så overfører jeg dobbelt beløb på køretimer til min kørelærer (heldigvis kan de jo bare føres tilbage) som resultere i minus på budgetkontoen

Idag skulle jeg så sove længe, bliver vækket  af Liva kl. 6 som står og slår mig i hovedet med en dum lille pap-kuffert.
Smider kufferten væk og propper Liva tilbage i seng. Hun vågner igen 7.30 og manden står op med hende.
Ahhh tænker jeg og vender mig om på den anden side.
Kl. 8.30 vågner jeg og kommer i tanke om at jeg skal passe min venindes datter.....9.15!!!!

Og for at det ikke skal være nok.... da jeg går over for at aflevere Liva i dagplejen træder jeg i en HUNDELORT!!!!

SERIØST!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

saxa

Hehe... Som du dog kan fortælle det... Lyder da godt nok som en møg-uge du har haft dig der... Men det var nu et godt grin - ovenpå denne sørgelige fjernsynsaften...

Anmeld

7. juli 2009

Stumpen

Hold da op, har du overvejet at blive i sengen hele dagen i morgen?? Du trænger da virkelig til at få dit held vendt om igen, måske en off-dag kan hjælpe på det

Anmeld

7. juli 2009

Tynen

LOL!
Hvis det var mig tror jeg efterhånden bare jeg var hoppet i havnen allerede onsdag.

Krydser fingre for at de næste par dage bliver super gode
.. Meeen det burde da næsten være muligt.

Anmeld

7. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nogle gange føles det bare som om, at alle ulykker venter på at mødes inden for en alt for kort periode.

Håber, at du får en bedre dag i morgen

Anmeld

7. juli 2009

Bondepigen

Prøv at tage det andet ben ud af sengen først i morgen. Håber det hjælper

Anmeld

7. juli 2009

oo

LORTE uge - bogstavelig talt

Anmeld

8. juli 2009

Betina88

Hold da op .. Du fik oplevet noget på den uge .. Som bare ikk' var din uge ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.