Ville du være interesseret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
13 svar
11 synes godt om
13. juni 2013

Sørens

Jeg maler ret meget og har også malet på tøj, tasker osv og lavede et par sko til mig selv for mange år siden (så nogen gårdsangersko som er blevet moderne igen)

Nu overvejer jeg om jeg skulle prøve at lave så nogle her (i baby og junior størrelser) !

Hvad siger i piger...ville I købe dem og i så fald hvad ville I/du give?

Tak for hjælpen på forhånd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Christina91

Jeg synes de er søde, og jeg ville sagtens kunne overveje dem, når vi engang får børn. Men jeg ved ikke hvad de skal koste, da jeg ikke aner hvad børnesko koster faktisk.

Anmeld

13. juni 2013

Ayasmor

Sørens skriver:

Jeg maler ret meget og har også malet på tøj, tasker osv og lavede et par sko til mig selv for mange år siden (så nogen gårdsangersko som er blevet moderne igen)

Nu overvejer jeg om jeg skulle prøve at lave så nogle her (i baby og junior størrelser) !

Synes de er så fine Specielt de hvide med mariehønsene på.Det kunne sagtens være noget jeg kunne finde på at købe

Anmeld

13. juni 2013

Albertsen92

Kunne sagtens finde på det, de er søde ved ikke med pris

Anmeld

13. juni 2013

TNBC

Sørens skriver:

ja de er super søde. Ville man så kunne ønske hvad der kunne være på?

Anmeld

13. juni 2013

Ditte-3

syntes også de fine som fx barnet første sko men tror ik du ville kunne få mere end 50-100 kr per par

Anmeld

13. juni 2013

Sørens

Yurie skriver:

ja de er super søde. Ville man så kunne ønske hvad der kunne være på?

jada! Indenfor rimelighedens grænser eller...mine kreative grænser

Anmeld

13. juni 2013

Sørens

Ditte-3 skriver:

syntes også de fine som fx barnet første sko men tror ik du ville kunne få mere end 50-100 kr per par

Hmmm ALT for lidt da skoene i sig selv jo snildt koster 100-150kr...så skulle ihvertfald have 250kr for et par...det tager jo noget tid at male dem!...men jeg tænker også at det skulle mere være motiver man ikke kan få andre steder! Så det bliver lidt specielt, så på den måde er de billeder jeg har lagt op nok lidt misvisende...

Anmeld

13. juni 2013

TNBC

Sørens skriver:

jada! Indenfor rimelighedens grænser eller...mine kreative grænser

ja selvfølgelig. Det er en super ide, så er skoene også lidt mere specielle end at de bare ligner alle andres

Anmeld

13. juni 2013

Disarobi

Synes de er rigtig seje tror sagtens du kunne få en lille butik ud af det, og 250-300 kr synes jeg lyder som en fair pris... Min kommende søn ville blive populær hos sine fætre hvis han havde sådan et par sko med t-rex på Virkelig flot arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.