Findes der en "tal-oversætter" ala google translate...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.707 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

LinLin

Jeg vil gerne have tatoveret et tal men synes det vil se lidt kedeligt ud med vores almindelige arabiske tal Så jeg kunne godt tænke mig at se hvordan det så ud med fx hebraisk, hindi eller tamilsk (hvis de da bruger andre tal) da jeg synes deres skriftsprog er flotte. Men findes der sådanne oversættere...??? I så fald HVOR?!

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

mommy1991

LinLin skriver:

Jeg vil gerne have tatoveret et tal men synes det vil se lidt kedeligt ud med vores almindelige arabiske tal Så jeg kunne godt tænke mig at se hvordan det så ud med fx hebraisk, hindi eller tamilsk (hvis de da bruger andre tal) da jeg synes deres skriftsprog er flotte. Men findes der sådanne oversættere...??? I så fald HVOR?!

Hjælp!

Google er altid godt Søgte bar på arabiske tal og så kom den her op..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2013

mommy1991

LinLin skriver:

Hjælp!

Og det samme kan du jo gøre ved at skrive hebraiske tal, tamil etc.. 

Anmeld

13. juni 2013

LinLin

emmagirl skriver:

Google er altid godt Søgte bar på arabiske tal og så kom den her op..

Ja jeg har også fundet sådanne skemaer med både hebraisk pg tamilsk.problemet er bare at jeg ikke kender deres systemer. Altså om det fx er som det romerske talsystem hvor 19 fx skrives XIX vil jo gerne have det er korrekt

Jeg skal have skrevet 135. Og det er så måske det der betyder 100 plus det der betyder 30 plus 5. Eller er det 150 minus 15...?
Det er jo ikke til at vide

Anmeld

13. juni 2013

mommy1991

LinLin skriver:

Ja jeg har også fundet sådanne skemaer med både hebraisk pg tamilsk.problemet er bare at jeg ikke kender deres systemer. Altså om det fx er som det romerske talsystem hvor 19 fx skrives XIX vil jo gerne have det er korrekt

Jeg skal have skrevet 135. Og det er så måske det der betyder 100 plus det der betyder 30 plus 5. Eller er det 150 minus 15...?
Det er jo ikke til at vide

Arrg, på den måde

Anmeld

13. juni 2013

LinLin

emmagirl skriver:

Arrg, på den måde

Du kan ikke tilfældeligvis tamilsk???

Jeg kan faktisk bare spørge på arbejde, da vi har en pige fra sri lanka på stuen kunne bare være sjovt lige at sidde og lave her til aften og også sammenligne med andre sprog

Anmeld

13. juni 2013

mommy1991

LinLin skriver:

Du kan ikke tilfældeligvis tamilsk???

Jeg kan faktisk bare spørge på arbejde, da vi har en pige fra sri lanka på stuen kunne bare være sjovt lige at sidde og lave her til aften og også sammenligne med andre sprog

Jo, taler det flydende, kan bare ikke skrive det

Anmeld

13. juni 2013

LinLin

emmagirl skriver:

Jo, taler det flydende, kan bare ikke skrive det

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.