dina1980 skriver:
ja undskyld mit udbryd. men må have luft nu!!
Jeg ønsker virkelig brændende et barn efter jeg mistede sidste år i uge 21. har mange behandlinger bag mig osv. men nu man når nogen bliver helt sygelige over det med at ønske et barn. så kan jeg ikke holde det ud. nogen skiller deres teste af og tester sku næsten inden de for ægløsning. VED selv hvor hårdt det er og hvor meget det påvirker en. men at være helt sygeligt så det for meget, sidder og tænker, mon ik det er bedst nogen lige klapper heste og slapper lidt af og sætter det hele lidt på afstand. det må da være utrolig hårdt for dem selv at være så meget på hele tiden med det hele. er selv obs på alt men kunne aldrig falde mig ind at blive helt skør, ja undskyld, men sådan føler jeg det kan blive for nogen. åhh luft dejligt!!
Jeg har aldrig været i behandling men derfor tillader jeg mig alligevel st svare.
Jeg gror at vi alle må give plads til hinanden og prøve at forstå at vi alle reagerer forskelligt på livets udfordringer.
Hvor nogen skubber det til side, er der andre som "går amok"...
Nogen gange er det sundt at prøve at forstå det fra andres perspekti er og ikke bare udfra hvordan man selv synes er bedst
Anmeld