det for meget !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
10 svar
13 synes godt om
13. juni 2013

dina1980

ja undskyld mit udbryd. men må have luft nu!!

Jeg ønsker virkelig brændende et barn efter jeg mistede sidste år i uge 21. har mange behandlinger bag mig osv. men nu man når nogen bliver helt sygelige over det med at ønske et  barn. så kan jeg ikke holde det ud. nogen skiller deres teste af og tester sku næsten inden de for ægløsning. VED selv hvor hårdt det er og hvor meget det påvirker en. men at være helt sygeligt så det for meget, sidder og tænker, mon ik det er bedst nogen lige klapper heste og slapper lidt af og sætter det hele lidt på afstand. det må da være utrolig hårdt for dem selv at være så meget på hele tiden med det hele. er selv obs på alt men kunne aldrig falde mig ind at blive helt skør, ja undskyld, men sådan føler jeg det kan blive for nogen. åhh luft dejligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

ønskebørn74

dina1980 skriver:

Jeg ønsker virkelig brændende et barn efter jeg mistede sidste år i uge 21. har mange behandlinger bag mig osv. men nu man når nogen bliver helt sygelige over det med at ønske et  barn. så kan jeg ikke holde det ud. nogen skiller deres teste af og tester sku næsten inden de for ægløsning. VED selv hvor hårdt det er og hvor meget det påvirker en. men at være helt sygeligt så det for meget, sidder og tænker, mon ik det er bedst nogen lige klapper heste og slapper lidt af og sætter det hele lidt på afstand. det må da være utrolig hårdt for dem selv at være så meget på hele tiden med det hele. er selv obs på alt men kunne aldrig falde mig ind at blive helt skør, ja undskyld, men sådan føler jeg det kan blive for nogen. åhh luft dejligt!!

Jeg vil gerne høre hvordan du har det om 5år hvis ikke det er lykkedes.. Tror så er du der også.. 

Troede heller aldrig jeg skulle blive sådan.. Men da vi havde forsøgt i omkring 6-7år at blive gravide havde jeg et år hvor jeg var sådan.. Hele mit humør var skørt og jeg hadede alle med børn.. Vi holdt en pause og  var jeg næsten mig selv igen.. 

held og lykke.. 

Anmeld

13. juni 2013

dina1980

ønskebarn74 skriver:

Jeg vil gerne høre hvordan du har det om 5år hvis ikke det er lykkedes.. Tror så er du der også.. 

Troede heller aldrig jeg skulle blive sådan.. Men da vi havde forsøgt i omkring 6-7år at blive gravide havde jeg et år hvor jeg var sådan.. Hele mit humør var skørt og jeg hadede alle med børn.. Vi holdt en pause og  var jeg næsten mig selv igen.. 

held og lykke.. 

efter at have prøvet ca 10 år så ved jeg hvordan det hele er. og ønsker det forbandede meget, men vil ik gå hen og gøre det helt sygeligt, hvis du forstår.

Anmeld

13. juni 2013

ønskebørn74

dina1980 skriver:

efter at have prøvet ca 10 år så ved jeg hvordan det hele er. og ønsker det forbandede meget, men vil ik gå hen og gøre det helt sygeligt, hvis du forstår.

Puha så har i forsøgt lige så længe som os.. Tro på det, hvis vi kan kan alle.. Venter tvillinger og er 12+0 idag.. 

Anmeld

13. juni 2013

Hullabullabulla

dina1980 skriver:

Folk reagerer forskelligt og jeg må da også indrømme at jeg var et testmonster både med æl og g-teste også selvom jeg vidste den ikke var der men for at fremprovokere mens..

Har intet problem med at folk skiller teste ad osv men det irriterer mig hvis folk tester før tid og så skal spørge om løbet er kørt - der er en grund til at man har en testdag..

Men der skal være plads til alle

for at i kan få jeres drøm opfyldt

Anmeld

13. juni 2013

Sara.

dina1980 skriver:

Jeg har aldrig været i behandling men derfor tillader jeg mig alligevel st svare.

Jeg gror at vi alle må give plads til hinanden og prøve at forstå at vi alle reagerer forskelligt på livets udfordringer.

Hvor nogen skubber det til side, er der andre som "går amok"...

Nogen gange er det sundt at prøve at forstå det fra andres perspekti er og ikke bare udfra hvordan man selv synes er bedst

Anmeld

13. juni 2013

dina1980

ønskebarn74 skriver:

Puha så har i forsøgt lige så længe som os.. Tro på det, hvis vi kan kan alle.. Venter tvillinger og er 12+0 idag.. 

nøj hvor vildt, stort tillykke  

Anmeld

13. juni 2013

dina1980

Britt88 skriver:

Folk reagerer forskelligt og jeg må da også indrømme at jeg var et testmonster både med æl og g-teste også selvom jeg vidste den ikke var der men for at fremprovokere mens..

Har intet problem med at folk skiller teste ad osv men det irriterer mig hvis folk tester før tid og så skal spørge om løbet er kørt - der er en grund til at man har en testdag..

Men der skal være plads til alle

for at i kan få jeres drøm opfyldt

giver dig skam os ret, men så sker der jo heller ik noget ved at jeg kommer med mit lille udbrud hehe plads til alle ik 

Anmeld

13. juni 2013

l.kjoeller

dina1980 skriver:

er på sin vis rigtigt men tror bare ikke alle kan "vælge" at slappe af desværre

Anmeld

13. juni 2013

ønskebørn74

dina1980 skriver:

nøj hvor vildt, stort tillykke  

1000 tak.. 

Her er listen af behandling vi nåede igennem..

7x IUI-H

1x IVF

4x ICSI

5x fryseforsøg

En del SA'er og 1 Bio..

Men denne graviditet føles anderledes.. Og trods en mindre blødning er vi begyndt at tro på det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.