aftenskole eller udd. via internettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
15 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej. Ved i hvad mulighederne er ? 

Jeg vil gerne have mit barn hjemme 1 år. Men skal have en indtægt og vil også gerne være igang. Mit barn er 2. 

Hvor kan man tage aftenskole? Er der noget der hedder det mere? Vuc måske? Og/eller en uddannelse over nettet? Hvad kan man tage dèr? Bor i Nordsjælland. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil gerne have mit barn hjemme 1 år. Men skal have en indtægt og vil også gerne være igang. Mit barn er 2. 

Hvor kan man tage aftenskole? Er der noget der hedder det mere? Vuc måske? Og/eller en uddannelse over nettet? Hvad kan man tage dèr? Bor i Nordsjælland. 

Jeg har en 9. Klasse eksamen og 2 års erhvervserfarring indenfor pædagog området

Anmeld

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

KVUC udbyder mange fag på aften/nethold.  Det ville jeg kigge på hvis jeg var dig. 

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

KVUC udbyder mange fag på aften/nethold.  Det ville jeg kigge på hvis jeg var dig. 

Er det ikke det samme som fx Vuc i Hillerød/frederikssund? 

Anmeld

13. juni 2013

LRJ

Du kan sagtens tage en hf på selvstudie , hvor du selv bestemmer hvornår på dagen du laver opgaver

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

Du kan sagtens tage en hf på selvstudie , hvor du selv bestemmer hvornår på dagen du laver opgaver

Det lyder godt. Det er vel på Vuc? Eller? Og der får man vel SU? 

Anmeld

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Er det ikke det samme som fx Vuc i Hillerød/frederikssund? 

Jo, men jeg tror måske udvalget af fag er større? Men skal ikke kunne sige det. 

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jo, men jeg tror måske udvalget af fag er større? Men skal ikke kunne sige det. 

Vil undersøge det. Tak for hjælpen :-)

Anmeld

13. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg har taget hf enkeltfag på Vuc. Hvis man skal have su, skal man møde op hver uge til minimum 1 fag

Anmeld

13. juni 2013

LRJ

Anonym skriver:

Det lyder godt. Det er vel på Vuc? Eller? Og der får man vel SU? 

Det er på via Vuc ja ring til den nærmeste Vuc og høre om det du går su når du har en hvis antal timer i ugen
Og du behøver ikk møde op en gang i ugen har kun skulle møde op til kemi og fysik da der er forsøg i jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.