Juli testliste - mulighed for at være Anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Camille Mørch Andersen

POSITIV! JEG SKAL VÆRE MOR!  

Camillemørchandersen 27/7 13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Tulipan

Maja84 skriver:

Mange tak
Vi holder pause mens de har ferielukket og følger jeg en normal cyklus skulle jeg have mens ca 20-22 august men min egen cyklus er 2 uger længere, så kommer lidt an på hvornår jeg får den næste mens eller om de sætter den kunstigt igang, men så starter vi ca op igen mellem den 20 august og 4 sep da jeg næste gang sættes op i hormoner, så bliver spændende  

Hvordan ser der ud hos dig 

Jeg er ved at have mistet min optimisme. Har testdag lørdag men gider næsten ikke for tror alligevel ikke på det... Så tænker at jeg vil til læge her i august eller september så vi kan finde ud af om vi kan blive udredt for om der er noget galt siden jeg taber det hver gang jeg blir gravid... 

Det er da lange udsigter du har så, men det er nok sundt nok for kroppen at have en normal cyklus inden du starter hormoner igen. 

Jeg vil gerne være med til at satse på et sommerbarn til næste år

Anmeld

25. juli 2013

Tulipan

Camille Mørch Andersen skriver:

TILLYKKE!!!

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym23 skriver:

Jeg er ved at have mistet min optimisme. Har testdag lørdag men gider næsten ikke for tror alligevel ikke på det... Så tænker at jeg vil til læge her i august eller september så vi kan finde ud af om vi kan blive udredt for om der er noget galt siden jeg taber det hver gang jeg blir gravid... 

Det er da lange udsigter du har så, men det er nok sundt nok for kroppen at have en normal cyklus inden du starter hormoner igen. 

Jeg vil gerne være med til at satse på et sommerbarn til næste år

Nok en god ide at snakke med lægen, hvor længe har i prøvet og hvor mange gange har du mistet
Håber det snart bliver jeres tur

Synes det er ok, er kun 1 cyklus og vi kunne i princippet prøve selv men vil gerne at der er styr på det, og håber min mands sædkvalitet når at blive god igen

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Camille Mørch Andersen skriver:

Tillykke, hvor dejligt for jer

Anmeld

25. juli 2013

Tulipan

Maja84 skriver:

Nok en god ide at snakke med lægen, hvor længe har i prøvet og hvor mange gange har du mistet
Håber det snart bliver jeres tur

Synes det er ok, er kun 1 cyklus og vi kunne i princippet prøve selv men vil gerne at der er styr på det, og håber min mands sædkvalitet når at blive god igen

Vi har prøvet snart 10 måneder. Har været "gravid" 3 gange, 2 af dem kun et par dage, så det har været bio'er mens den 3. gang var en regulær missed abortion hvor jeg troede jeg var gravid indtil 9 uger henne og så måtte ha en medicinsk abort. Så jeg kan godt blive gravid, jeg kan bare ikke holde på børnene... Eller også er der noget genetisk galt med dem. 

Det er dejligt at I kan få hjælp når jeres problemer er din mands sædkvalitet. Håber det lykkes snart. Du må sætte ham i gang med at spise en masse nødder og andre ting der er godt for sædkvaliteten det gør jeg med min (ved ikke om det virker )

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym23 skriver:

Vi har prøvet snart 10 måneder. Har været "gravid" 3 gange, 2 af dem kun et par dage, så det har været bio'er mens den 3. gang var en regulær missed abortion hvor jeg troede jeg var gravid indtil 9 uger henne og så måtte ha en medicinsk abort. Så jeg kan godt blive gravid, jeg kan bare ikke holde på børnene... Eller også er der noget genetisk galt med dem. 

Det er dejligt at I kan få hjælp når jeres problemer er din mands sædkvalitet. Håber det lykkes snart. Du må sætte ham i gang med at spise en masse nødder og andre ting der er godt for sædkvaliteten det gør jeg med min (ved ikke om det virker )

Så tror jeg godt lægen vil hjælpe, lyder da rigtig trels har du pco?

Vores problem er jeg har pco og i 2010 bramanismens kvalitet fin men nu her var den ikke, så vi håber den er god igen næste gang og vitaminkuren har hjulpet

Anmeld

25. juli 2013

Tulipan

Maja84 skriver:

Så tror jeg godt lægen vil hjælpe, lyder da rigtig trels har du pco?

Vores problem er jeg har pco og i 2010 bramanismens kvalitet fin men nu her var den ikke, så vi håber den er god igen næste gang og vitaminkuren har hjulpet

Jeg har ca 4-4,5 uger mellem mine mens så tror ikke jeg har pco. Men har været på p-piller så mange år at jeg ikke ved det. 

Er bange for at vi bare har været uheldige for der er jo mange graviditeter der går til uden at blive noget, jeg ville bare gerne have en forklaring eller fejle noget man kunne få hjælp til at klare. Men skal nok bare være tålmodig og vente. Det er jo normalt at det tar op til et år, så det gør det nok også bare for os. 

Håber da vitaminkuren har hjulpet jer så

Jeg regner også med min kæreste ska have tjekket sin sædkvalitet hvis der ikke snart sker noget mere. 

Fortsat held og lykke med projektet Håber vi snart kan komme med mere positive opdates begge to

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym23 skriver:

Jeg har ca 4-4,5 uger mellem mine mens så tror ikke jeg har pco. Men har været på p-piller så mange år at jeg ikke ved det. 

Er bange for at vi bare har været uheldige for der er jo mange graviditeter der går til uden at blive noget, jeg ville bare gerne have en forklaring eller fejle noget man kunne få hjælp til at klare. Men skal nok bare være tålmodig og vente. Det er jo normalt at det tar op til et år, så det gør det nok også bare for os. 

Håber da vitaminkuren har hjulpet jer så

Jeg regner også med min kæreste ska have tjekket sin sædkvalitet hvis der ikke snart sker noget mere. 

Fortsat held og lykke med projektet Håber vi snart kan komme med mere positive opdates begge to

Tror jeg ville snakke med lægen, hvis det er 3 gange, tror din mands sæd er fin hvis han har gjort dig gravid 3 gange på 10 mdr måske du "bare" mangler et hormon, feks progesteron (staves?)

Jeg har meget lange cyklusser normalt, på 42-44 dage

Anmeld

26. juli 2013

Tulipan

Maja84 skriver:

Tror jeg ville snakke med lægen, hvis det er 3 gange, tror din mands sæd er fin hvis han har gjort dig gravid 3 gange på 10 mdr måske du "bare" mangler et hormon, feks progesteron (staves?)

Jeg har meget lange cyklusser normalt, på 42-44 dage

Jeg kom lige til at teste i morges selvom jeg egentlig først må i morgen. Og har taget en ekstra her til eftermiddag

Begge blev svagt POSITIVE indenfor de 3 minutter

Er helt rundt på gulvet for havde helt opgivet det den her måned.

Nu er jeg mega lykkelig og samtidig ekstremt bange for at tro på det fordi jeg jo har tabt før. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.