Så røg min bundprop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

st

jeg skal da lige love for, at jeg har lukket vand ud de sidste 2 timer. Jeg har været fuldstændig færdig over Jacksons mindehøjtidelighed. Og jeg føler mig helt akavet over at sidde og tude over en vild fremmed mands død. Jeg har aldrig været den store Jackson fan, men jeg har nydt hans musik gennem årene, og jeg har været imponeret over hans optræden, hans musiske evner, hans gå-på-mod, hans overlevelsesevne til trods for verdens pres på ham og hans måde at leve på.

Jeg tænker, der ligger en masse historie og facts, som vi aldrig får kendskab til. Men om han fik operationer for at blive hvid, om han misbrugte de små drenge, om han har levet et sindsygt liv, om han har haft en meget uheldig barndom og være udsat for alverdens grufuldheder, om han har en falsk personlighed eller om han har lavet en masse lort. Det er jeg egentlig ligeglad med. Jeg er imponeret over manden, og jeg beundrer ham og hans livsværk. Jeg tænker stadigvæk at det er underligt, at sidde og græde over en så fremmed mands død, men han har rørt noget i mig kan jeg mærke. Han har ofret få øjeblkke af sit eget liv for at glæde andre, og han har brugt tid blandt verdens syge børn på hospitalerne. For mig betyder det mere end alle de grusomme historier der er om ham. Han har forandret livet og hverdagen for mange børn og unger verden over, og det tænker jeg er værd at tage hatten af for og hylde ham som den sande kunstner han var.

Hmm..... ja det var noget af en tale herfra. Men stakkels mand. Jeg håber, som de også sagde i tv, at han får fred for alle de rygter og historier nu.

Her skulle have været et lille engle-ikon :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

saxa

jeg skal da lige love for, at jeg har lukket vand ud de sidste 2 timer. Jeg har været fuldstændig færdig over Jacksons mindehøjtidelighed. Og jeg føler mig helt akavet over at sidde og tude over en vild fremmed mands død. Jeg har aldrig været den store Jackson fan, men jeg har nydt hans musik gennem årene, og jeg har været imponeret over hans optræden, hans musiske evner, hans gå-på-mod, hans overlevelsesevne til trods for verdens pres på ham og hans måde at leve på.

Jeg tænker, der ligger en masse historie og facts, som vi aldrig får kendskab til. Men om han fik operationer for at blive hvid, om han misbrugte de små drenge, om han har levet et sindsygt liv, om han har haft en meget uheldig barndom og være udsat for alverdens grufuldheder, om han har en falsk personlighed eller om han har lavet en masse lort. Det er jeg egentlig ligeglad med. Jeg er imponeret over manden, og jeg beundrer ham og hans livsværk. Jeg tænker stadigvæk at det er underligt, at sidde og græde over en så fremmed mands død, men han har rørt noget i mig kan jeg mærke. Han har ofret få øjeblkke af sit eget liv for at glæde andre, og han har brugt tid blandt verdens syge børn på hospitalerne. For mig betyder det mere end alle de grusomme historier der er om ham. Han har forandret livet og hverdagen for mange børn og unger verden over, og det tænker jeg er værd at tage hatten af for og hylde ham som den sande kunstner han var.

Hmm..... ja det var noget af en tale herfra. Men stakkels mand. Jeg håber, som de også sagde i tv, at han får fred for alle de rygter og historier nu.

så enig med dig...
Han er den bedste entertainer i verdenen.. (som der også blev nævnt)

Anmeld

7. juli 2009

oo

jeg blev ærlig talt også overrasket over mig selv, da jeg den anden dag opdagede, at jeg ikke ejer en eneste michael jackson cd!! jeg kan huske jeg købte "you are not alone" på single i mine sværeste teenageår og tudbrølede hver gang jeg hørte den. men ja, han har virkelig haft enormt stor indflydelse på den verden jeg er vokset op i (som vaskeægte 80'er tøs) og ikke mindst den musik jeg hørte og stadig hører. Man kan virkelig ikke komme udenom ham, heller ikke selvom man gerne vil og syntes han er dum af diverse årsager. Jeg tror vi allesammen kan blive enige om, at de sidste år ikke var de heldigste, men for filan da, det der kom før det opvejer da så rigeligt, gør det ikke?
 og ja, min bundprop gik sørme også og Søren skal sove med en dyne der har et helt overhylet og oversnottet hjørne i aften

Anmeld

8. juli 2009

Tina2

st skriver:

Du har beskrevet det så flot og godt, at jeg kun kan sige jeg er enig:-)

Har dog den klare holdning at jeg ikke tror han er skyldig i de anklager om misbrug af børn.... Var stor fan af ham da jeg var yngre, og jeg ved ikke- jeg har ALDRIG troet så meget som et øjeblik at det passede..... Og tror stadig han er 100% uskyldig:-)

Jeg måtte godt nok også lige tude lidt igår aftes tilsidst.... Fantastisk flot mindehøjtidelighed!!!!

Jeg elsker hans musik, han var helt fantastisk!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.