Forvirret .. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Hej alle smukke "tøser" herinde :-) 

Min forlovede og jeg går med dømmen om at blive en til. 

vi bruger ikke æggeløsningsteste, men ud fra kalender beregner skulle jeg have haft æggeløsning omkring den 28-29. Vi har sex hver dag. 

Har på det sidste haft ømme bryster on af off, sure opstød, og en gang har jeg kastet om morgenen.. Jeg føler mig oppustet og føler stikken/niv/jag i mit underliv - mest i venstre side. Har fået sidestik flere gange under vores gåtur med hunden, hvilket jeg aldrig plejer.. 

Men så imorges blødte jeg, både frisk og noget brunligt.. Det var muligt mindre end normal mens. Men mere end lidt. :-) med tilsvarende mens Smerter. 

men nu det væk igen, der er intet nu og bløder ikke.. 

nogen der har prøvet noget lignende, er meget i tvivl om jeg skal tage en test imorgen tidlig og se tiden an, eller jeg bare skal forvente det var mens.. På er par timer?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Christina91

Tag en test! Kroppen kan sagtens spille en et pus, når man ønsker graviditet, så man kan overhovedet ikke stole på symtomerne. Så tag en test, så får du svar.

Anmeld

13. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

har lige taget en, det blev jeg ikke meget klogere af :-(

Anmeld

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

VråJepsen skriver:

Hvad sagde den? 

Man kan sagtens have en lille blødning i starten af en graviditet. 

Anmeld

13. juni 2013

Christina91

VråJepsen skriver:

Må vi se billede?

Anmeld

13. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

synes den ser rimelig negativ ud, men min veninde siger at den hvide streg havde hun, også og hun var gravid og har en trold på 5 nu :-( 

Så må prøve igen imorgen.. :-(

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

VråJepsen skriver:

synes den ser rimelig negativ ud, men min veninde siger at den hvide streg havde hun, også og hun var gravid og har en trold på 5 nu :-( 

Så må prøve igen imorgen.. :-(

Jeg vil sige den er negativ/ugyldig, det kan være for tidligt du tester. Den hvide streg ses, fordi det er der der vil komme en lyserød farvet streg ved hcg opvisning, baggrunden er mørk pga restfarven og fremhæver derfor den hvide streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.