Vil lige dele min glæde:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Stine hansen

Muhmi skriver:

Sidder din livmoderhals oppe under brysterne på dig?

Er det ikke sådan, ret kritisk/underligt? Hvad har de tænkt sig at skulle gøre ved det?

Hvor er det bare æv at du har mistet... Føler virkelig med dig, det er bestemt ikke sjovt, nogensinde at skulle igennem

Stort klem til dig!

Jah, De sagde der ude af den sidder oppe under brysterne ...

Aner ikke hvad de har tænkt sig og gøre ved det ... ved ikke om det evt er derfor jeg blir`ved med og have smerter i maven og underlivet men moderkagen er jo os der inde og det skal den jo ikke være når der ikke er noget fostre :-(

Og rigtig mange Tak, skal du have ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

dola

Stine hansen skriver:

I torsdags kl halv 1 begyndte jeg og små bløde og fik det rigtig dårligt ... Kom til min egen læge kl 14.50 hvor han bare lige trykker mig lidt på mit underliv får så en tid til en scanning i fredags men da jeg så kom hjem i min egen læge kl 15.55 blødr jeg lidt mere og får det endnu mere dårligt så ringer til lægevagten får jeg skal være ude kl 18.05 jeg kommer kun lige ind til lkægevagten hvor jeg blir`sendt over på sygehuset i modtalelsen får så en seng og ligge i hvor jeg så ligger fra kl havlv 7 til kl kvart i 8 før det rum er ledigt det jeg skulle ind i jeg blir`så undersøgt og de finder så ud af min livmorhals sidder helt oppe under mine bryster og den er åbent som den skal og moderkagen er der ... De scanner mig så indvendigt i en hel time hvor de kunne se der ingen lille madpakke var og intet lille fostre var :-( De sagde så af der nok aldrig havde været et fostre og det der ...
Fik så taget en blødprøve og skal så have taget en igen imorgen ved min egen læge da de kunne følge mig om der er et fostre et eller andet sted i maven på mig ... Så skal så ud på sygehuset igen på onsdag og lgie scannet igen ... Så nu døjer jeg bare rigtig meget med mave smerter og bløder meget :-( Det er så hårdt og tænke på af der ingen baby kommer alligevel går bare og græder hele tiden ... :-(

Altså det gør mig ondt, din stakkel!

Er sikker på at du får din "gave" næste gang!

Kæmpe krammer herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.