Jeg håber på en oprigning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har sendt en ansøgning til et job jeg meget gerne vil have. Ansøgningsfristen var i mandags. Har intet hørt endnu. Er det bare det? Skal jeg bare glemme det? Eller skal De lige bruge denne uge til at læse ansøgninger? Der skulle være ansættelsessamtaler i næste uge nemlig. Åh har helt ondt i maven hver gang min mobil ringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har sendt en ansøgning til et job jeg meget gerne vil have. Ansøgningsfristen var i mandags. Har intet hørt endnu. Er det bare det? Skal jeg bare glemme det? Eller skal De lige bruge denne uge til at læse ansøgninger? Der skulle være ansættelsessamtaler i næste uge nemlig. Åh har helt ondt i maven hver gang min mobil ringer.

Svært at sige, men vil mene, du fortsat har en god chance indtil fredag ved fyraftenstid 

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Svært at sige, men vil mene, du fortsat har en god chance indtil fredag ved fyraftenstid 

Ok håber

Anmeld

13. juni 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

alt efter hvor stor virksomheden er, og hvilket slags job det er, så er det ikke unormalt at der bruges 1 uge eller mere på at gennemgå ansøgningerne.

Men hvis der er samtaler i næste uge, så vil jeg også mene at du hører noget senest fredag, hvis du skal til samtale. Et afslag kan du derimod først forvente når de har ansat den de skal bruge.

Anmeld

13. juni 2013

K&S

Anonym skriver:

Hvis ikke du har hørt noget i morgen ved middagstid, ville jeg ikke tøve med at ringe og høre, om de har udvalgt deres kandidater 

Så har du vist interesse og har mulighed for at snakke godt for dig selv 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hvis ikke du har hørt noget i morgen ved middagstid, ville jeg ikke tøve med at ringe og høre, om de har udvalgt deres kandidater 

Så har du vist interesse og har mulighed for at snakke godt for dig selv 

Hvor ville det dog være rart med en opringning idag. Har stadig helt ondt i maven. Hvor er det dog irriterende.

Anmeld

14. juni 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

hvis jeg var dig, så vil jeg ringe til firmaet, og forhører mig istedet for her fordi det kan firmaer godt lide at man virker interresseret på den måde  

Anmeld

14. juni 2013

K&S

Anonym skriver:

Hvor ville det dog være rart med en opringning idag. Har stadig helt ondt i maven. Hvor er det dog irriterende.

men ellers så ring efter middag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.