Arbejde hjemmefra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.166 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. juni 2013

bobbles

Hvad kan man lave af arbejde hjemmefra som man ikke skal betale en masse penge for at oprette? jeg har min depression og min panik angst der gør jeg får det svært ved at arbejde sammen med andre mennesker men tænkte at være selvstændig og arbejde hjemmefra og selvfølgelig at jeg også skal kunne leve af det. Nogen gode ideer til hvad man kan gøre af arbejde hjemmefra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

bobbles

13. juni 2013

hesøth

bobbles skriver:

Hvad kan man lave af arbejde hjemmefra som man ikke skal betale en masse penge for at oprette? jeg har min depression og min panik angst der gør jeg får det svært ved at arbejde sammen med andre mennesker men tænkte at være selvstændig og arbejde hjemmefra og selvfølgelig at jeg også skal kunne leve af det. Nogen gode ideer til hvad man kan gøre af arbejde hjemmefra?

Altså hvis du vil være selvstændig erhvervsdrivende, så slipper du da slet ikke med menneskekontakt, selvom du arbejder hjemmefra.

Hvordan vil du skaffe kunder? Kommunikere med det offentlige, kunder, revisor osv.

Jeg tænker nærmere at et par rengøringsjob om natten ville du kunne slippe helt for kontakt med andre.....

Anmeld

13. juni 2013

bobbles

hesøth skriver:

Altså hvis du vil være selvstændig erhvervsdrivende, så slipper du da slet ikke med menneskekontakt, selvom du arbejder hjemmefra.

Hvordan vil du skaffe kunder? Kommunikere med det offentlige, kunder, revisor osv.

Jeg tænker nærmere at et par rengøringsjob om natten ville du kunne slippe helt for kontakt med andre.....

rengørings job kan jeg ikke det var jeg ved at uddanne mig inden for da jeg gik ned med min depression og desuden har jeg slem gigt og har to børn så kan ikke arbejde om natten

Anmeld

13. juni 2013

hesøth

bobbles skriver:

rengørings job kan jeg ikke det var jeg ved at uddanne mig inden for da jeg gik ned med min depression og desuden har jeg slem gigt og har to børn så kan ikke arbejde om natten

Altså det med om natten, der kan vel fixes - din mand er vel hjemme der?

Resten tror jeg, du må have hjælp af dit jobcenter til at finde ud af, hvad der kan være passende for dig... evt noget tastearbejde? Jeg har engang arbejdet med indtastning af dataløn - der behøvede man ikke snakke med nogen som helst.

Anmeld

13. juni 2013

bobbles

hesøth skriver:

Altså det med om natten, der kan vel fixes - din mand er vel hjemme der?

Resten tror jeg, du må have hjælp af dit jobcenter til at finde ud af, hvad der kan være passende for dig... evt noget tastearbejde? Jeg har engang arbejdet med indtastning af dataløn - der behøvede man ikke snakke med nogen som helst.

ikke når han arbejder 3 holds skift han arbejder os en del om natten så går det desværre ikke

Anmeld

13. juni 2013

hesøth

bobbles skriver:

ikke når han arbejder 3 holds skift han arbejder os en del om natten så går det desværre ikke

Hvad siger dit jobcenter? Eller din sagsbehandler? Har de ikke nogle forslag?

Jeg kan se at du har oprettet mange debatter med cirka det samme spørgsmål - er der slet ikke nogle af de forslag, som du har fået, der kan guide dig på vej?

Eller hvad med den truckfører/lastbiluddannelse?

Anmeld

13. juni 2013

Masig

bobbles skriver:

Vil også sige at som selvstændig vil du ikke kunne undgå menneskekontakt, men jeg tænker måske noget webshop... Så skal du bare finde ud af hvilke produkter du vil sælge... Der vil jo selvfølgelig være menneskekontakt i form af leverandører, samarbejdspartnere, revisor, advokat osv, men den der daglige kontakt med kunder ville du jo kunne slippe for det meste af tiden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.