MorDk skriver:
Har I hørt om hende? Jeg har set hende nogle gange i TV og rundt om på nettet. Hvad tænker I omkring hendes meninger/holdninger/tro?
Når jeg ser hendes videoer på fx. youtube ja så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal sige. Fint at hun tror på gud. Men jeg sys det er lige en tand for meget at hun prøver at "skræmme" de unge mennesker. Og så går der lidt for meget "komik" i den... Det er så "skørt" at det er til grin (min mening)
http://www.kristinadjarling.com/
Jeg er én der tror på Gud (det er der nok ikke så mange yngre mennesker, der gør mere?) og jeg synes godt nok det er humoristisk, som hun optræder.
Alle har ret til egen tro/religion, men ligefrem at "trække" den ned over hovedet på andre, eller for den sags skyld prædike om det, uden folk beder om det, er dybt forkert i min verden.
Det hun gør, har jo intet med religion at gøre, men virker mere som en psykose og derudover virker Faderhuset som en sekt med dybt forskruede mennesker.
Har heller ikke respekt for dem, der prøver at pådutte mig en religion ved at troppe op ved min dør og ævle om den.
Bare min mening
Anmeld