Kristina Djarling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
19 svar
19 synes godt om
13. juni 2013

MorDk

Har I hørt om hende? Jeg har set hende nogle gange i TV og rundt om på nettet. Hvad tænker I omkring hendes meninger/holdninger/tro?

Når jeg ser hendes videoer på fx. youtube ja så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal sige. Fint at hun tror på gud. Men jeg sys det er lige en tand for meget at hun prøver at "skræmme" de unge mennesker. Og så går der lidt for meget "komik" i den... Det er så "skørt" at det er til grin (min mening)

http://www.kristinadjarling.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

HeidiØ

MorDk skriver:

Har I hørt om hende? Jeg har set hende nogle gange i TV og rundt om på nettet. Hvad tænker I omkring hendes meninger/holdninger/tro?

Når jeg ser hendes videoer på fx. youtube ja så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal sige. Fint at hun tror på gud. Men jeg sys det er lige en tand for meget at hun præver at "skræmme" de unge mennesker.

Haha ja, jeg så hende i et klip hvor hun står foran Forum hvor Beyonce skal spille.. hun er sjov - men MEGET skræmmende! Det er faktisk på grænsen til vanvid

Anmeld

13. juni 2013

MorDk

HeidiØ skriver:

Haha ja, jeg så hende i et klip hvor hun står foran Forum hvor Beyonce skal spille.. hun er sjov - men MEGET skræmmende! Det er faktisk på grænsen til vanvid

Ja jeg kan heller ikke lade være at grine lidt af hende. Hun er vanvittig at høre på og se på! Det er hende der er "besat"

Anmeld

13. juni 2013

Silas&Mille

Jeg lukker helt af når der er noget med hende.

Synes simpelthen hun er dum at hører på

Anmeld

13. juni 2013

TweenStar.dk

MorDk skriver:

Når jeg ser hendes videoer på fx. youtube ja så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal sige. Fint at hun tror på gud. Men jeg sys det er lige en tand for meget at hun prøver at "skræmme" de unge mennesker. Og så går der lidt for meget "komik" i den... Det er så "skørt" at det er til grin (min mening)

Jeg tænker - hvilken ildsjæl! Tænk sig at gå så meget op i noget, at man på den måde står frem og ytre sin holdning, til trods for hun nok er nær den eneste i hele landet der sidder med denne meget markante holdning. Jeg deler slet ikke hendes synspunkt, men jeg tager hatten af for at hun gør så meget for at sprede sit budskab.

Anmeld

13. juni 2013

MorDk

TweenStar.dk skriver:

Jeg tænker - hvilken ildsjæl! Tænk sig at gå så meget op i noget, at man på den måde står frem og ytre sin holdning, til trods for hun nok er nær den eneste i hele landet der sidder med denne meget markante holdning. Jeg deler slet ikke hendes synspunkt, men jeg tager hatten af for at hun gør så meget for at sprede sit budskab.

Enig! Men det kan også blive en tand for meget ikk?

Anmeld

13. juni 2013

TweenStar.dk

MorDk skriver:

Enig! Men det kan også blive en tand for meget ikk?

Jo bestemt!

Anmeld

13. juni 2013

MortilElias2010

MorDk skriver:

Jeg hørte det første gang lige kort via VLR og tænkte: Hold da op!  Har så lige set det klip nu, tak for linket. Anede ikke hvem hun var men forestillede mig ikke at hun så sådan ud og bemærkelsesværdigt så synger hun selv - er det misundelse? Er det (hvilken tro har hun?) kristen? Gider ikke sætte mig ind i hendes liv/historie. Men har altså ikke hørt om hende før. 

Anmeld

13. juni 2013

Hyacinth

MorDk skriver:

Jeg er én der tror på Gud (det er der nok ikke så mange yngre mennesker, der gør mere?) og jeg synes godt nok det er humoristisk, som hun optræder.

Alle har ret til egen tro/religion, men ligefrem at "trække" den ned over hovedet på andre, eller for den sags skyld prædike om det, uden folk beder om det, er dybt forkert i min verden. 

Det hun gør, har jo intet med religion at gøre, men virker mere som en psykose og derudover virker Faderhuset som en sekt med dybt forskruede mennesker.

Har heller ikke respekt for dem, der prøver at pådutte mig en religion ved at troppe op ved min dør og ævle om den.

Bare min mening

Anmeld

13. juni 2013

Laulund87

Hun er simpelthen blæst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.